Det finnes håp.

Nøttelita

Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Hei.
Ville bare fortelle at det kan finnes håp selv om man har prøvd lenge og det ikke føles sånn. Her har vi prøvd i over 3 år og plutselig nå klaffet det!
 
Ja det kan jeg svare på selv, vi prøvde i 4 år og skulle igang med ivf til sommeren så plutselig nå så klaffet det og er snart 12 uker på vei:)
 
Så utrolig koselig å høre! Gratulerer til dere begge!
Det er sånne innlegg jeg ser etter når jeg titter innom her, har selv prøvd i over to år og håper og håper selv Og det gir jo håp at det klaffer for andre som har slitt litt
 
Så utrolig koselig å høre! Gratulerer til dere begge!
Det er sånne innlegg jeg ser etter når jeg titter innom her, har selv prøvd i over to år og håper og håper selv Og det gir jo håp at det klaffer for andre som har slitt litt
Ja:) gikk på letrozol fra forrige juni:) vi skulle starte opp med ivf etter sommeren:) så det er alltid håp:)
 
Positiv digital test i går, 4 dager over IKM, noe som betyr at vi klarte det selv!! Vi har prøvd siden april 2017.. Begynte med IVF i februar 2018, og har hatt en pause etter første runde som var negativ. Det var i februar 2019.
Tatt 3 strimmeltester tidligere, 2 siste var svaaakt positive, en i går og en i dag. Den digitale var jo ikke til å misforstå. Skalv og rista; tror ikke jeg har skjønt det enda ❤ Og veldig redd alt som kan gå galt..
Har kjøpt kosttilskudd for gravide, og skal overlevere body med I ❤ Dad og selve testen til den vordende far om kort tid. Et mirakel ❤
 
Positiv digital test i går, 4 dager over IKM, noe som betyr at vi klarte det selv!! Vi har prøvd siden april 2017.. Begynte med IVF i februar 2018, og har hatt en pause etter første runde som var negativ. Det var i februar 2019.
Tatt 3 strimmeltester tidligere, 2 siste var svaaakt positive, en i går og en i dag. Den digitale var jo ikke til å misforstå. Skalv og rista; tror ikke jeg har skjønt det enda ❤ Og veldig redd alt som kan gå galt..
Har kjøpt kosttilskudd for gravide, og skal overlevere body med I ❤ Dad og selve testen til den vordende far om kort tid. Et mirakel ❤
Så fantastisk ❤️❤️
 
Så fantastisk ❤️❤️
Ja, jeg har hatt mange tunge stunder der jeg bare hadde lyst å gi opp hele baby-prosjektet, så jeg tror enda ikke jeg har forstått dette helt.
Jeg ønsker å gi et lite lysglimt til de som fortvilte forsøker år etter år.. Det KAN skje ❤
Her hjalp ikke noe som helst; hverken medisiner, IVF, ekstremt sunn livsstil, varmepute etc etc, men en tur til utlandet med røyk og alkohol; DA satt den. Helt utrolig hvordan kroppen fungerer!
 
Har prøvd i 3 år, skulle ha første IVF-forsøk etter sommeren.
Har brukt CB-monitor for å tracke EL. Sist fredag da jeg ventet mensen tenkte jeg at jeg kunne jo teste en av de graviditetstestene som fulgte med.
Ble ganske sjokkert over testresultatet! Se profilbildet mitt. :D
 
Har prøvd i 3 år, skulle ha første IVF-forsøk etter sommeren.
Har brukt CB-monitor for å tracke EL. Sist fredag da jeg ventet mensen tenkte jeg at jeg kunne jo teste en av de graviditetstestene som fulgte med.
Ble ganske sjokkert over testresultatet! Se profilbildet mitt. :D
Hadde akkurat samme opplevelse som deg , bare i februar, tok en test for morro skyld:p vi hadde prøvd i nesten 5 år , skulle ha ivf etter sommeren nå vi p:p
Men her sitter jeg 24 uker på vei med tvillinger(selvom vi har en litt bumpy ride nå med mulig ttts på vei) så skal dette går bra på en måte!
 
Hadde akkurat samme opplevelse som deg , bare i februar, tok en test for morro skyld:p vi hadde prøvd i nesten 5 år , skulle ha ivf etter sommeren nå vi p:p
Men her sitter jeg 24 uker på vei med tvillinger(selvom vi har en litt bumpy ride nå med mulig ttts på vei) så skal dette går bra på en måte!
Så herlig! :Heartred Håååper dere slipper unna TTTS, men uansett så blir dere godt tatt vare på. :Heartred:Heartred (Mannen min har tvillinger fra før av, så han håper ikke på tvillinger, tjhi.)
 
Så herlig! :Heartred Håååper dere slipper unna TTTS, men uansett så blir dere godt tatt vare på. :Heartred:Heartred (Mannen min har tvillinger fra før av, så han håper ikke på tvillinger, tjhi.)
Hehe nei ser den blir mange barn i så fall:p men så koselig at det gikk for dere å:)
Ja satse på det, men er rett før stadie 1 så håpe det hinder seg stabilt iallfall... :)
 
Hehe nei ser den blir mange barn i så fall:p men så koselig at det gikk for dere å:)
Ja satse på det, men er rett før stadie 1 så håpe det hinder seg stabilt iallfall... :)
Er det noe man kan gjøre for å unngå fortsettelse av det, eller må man bare vente`?
 
Er det noe man kan gjøre for å unngå fortsettelse av det, eller må man bare vente`?
Får ikke gjort noe nei, skal inn på Rikshospitalet i Oslo 2 ganger i uka for å følge med på utvikling. Er vi heldig stopper det opp nå og /eller reverserer seg før det kommer til stadie 1, hvis ikke så er det på stadie 2 at de sender deg videre ril behandling om det er før uke 26. Etter 26 tror jeg de bare tapper fostervann i stedet.
 
Back
Topp