"Det et leeenge til august da"

Stjernen

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Tenker at har du ikke noe oppløftende å si så heller dropp det :p Det er 9 uker til termin i dag og jeg syns egentlig det er skremmende kort tid! Og syns heller ikke det er så rart at det begynner å vises at jeg er gravid så kommentarer om at det er så sykt lenge til termin vil jeg ikke ha :p
 
10 uker igjen her i dag og det føles som om jeg har vært gravid i 2 år, så nei det er overhodet ikke leeenge til august :)
 
Nei det er ikke lenge til!!! Ikke rart i vi har mage!

Har også hørt "oi hvor stor skal du bli, er jo heeeeele sommern igjen jo.." *sint*
 
Lenge til nei. Tida fyker jo unna! Og jeg har termin 04.august, så gjenstår jo bare to mnd igjen, er 31+2 idag
 
Fått høre den jeg også. Og "huff stakkars deg, det blir sikkert fælt for deg å gå gravid i sommer. Værste tiden å gå gravid på vettu".
Da svarer jeg bare "jeg elsker å gå gravid om sommeren jeg. Kan gå så lettkledd jeg bare vil, får fort farge og myyye bading. Jeg elsker å bade skjønner du". Da blir de så paffe så :p
 
Synes mai har vært sykt lang!!!

Men innser at termin nærmer seg med stormskritt nå <3

Er 28 uker i morgen så har forhåpentligvis "bare" 86 dager igjen til termin.

Får heldigvis ikke mange kommentarer på noe - men kjenner jeg er lunefull og sliten så kanskje derfor jeg får være "i fred" for disse trollene som må lire ut av seg alt mulig ;)
 
Jeg tenker også at det er supert å være gravid på sommeren i stedet for den iskalde vinteren. Men det er det folk flest er opptatt av: "huff, det kommer til å bli grusomt varmt midt på sommeren"
Så hyggelig at du deler positiviteten med meg da!! Djeez!
 
Sist var jeg gravid fra august til april og det var et helvete å være veldig gravid når det var masse is overalt. Vintersko som skulle knytes på, brodder for å ikke gå på trynet ( noe jeg gjorde til tross for brodder) masse klær og slit. Ja det er varmt på sommeren men heller varm og i shorts/ kjole enn i vinterboots.
 
Herregud, hva folk absolutt må påpeke.. Jeg synes jeg ser ut som jeg kunne født i morgen jeg, og jeg er 30+0 :p Men det er bare kos! Det er jo meningen at man skal ha mage!
Og angående gravid på sommeren.. Her i landet veit man aldri hva man får angående temperatur, så at det alltid er så varmt midt på sommeren er egentlig bare tøys. Og dessuten; Heller kjøpe løse tunikaer og shortser enn å måtte investere i dyre vinterjakker i størrelse gravid!:finger:
 
Jeg har fått litt motsatte tilbakemeldinger, "oj, det er ikke lenge til" og "det går kjempefort" osv, kjenner jeg får litt panikk av det også jeg :)
 
Flott for andre at de synes det er lenge til august, jeg har 9 uker til termin og synes tiden går alt for fort;) Kan ikke forstå hvorfor alle andre skal mene så mye om alt de ikke har noe med:)og som sagt over, godt å slippe høygravid mage under boblejakke;)
 
Har fått høre begge deler. 8 uker igjen og kjenner jeg blir stresset for tiden flyr sånn, tenk om denne plutselig kommer FØR termin???? Skremmende, nei skal prøve å begynne med litt såkalt "nesting " snart så at ingenting gjenstår mot slutten:happy: så at jeg og bollemagen bare kan nyte is og slappe av:)
 
Jeg fikk en dum kommentar idag. Det var ei vennine jeg ikke har sett på en god stund. Hun sa at jeg ikke så ut som om jeg er gravid. Hadde hun ikke visst det så hadde hun aldri gjettet at jeg var syv måneder på vei. Grrr. Jeg vet det var ment som et kompliment! Men jeg tolker det som om jeg til vanlig ser ut som om jeg er syv måneder på vei. Magen min er ganske stor nå. Kan ikke folk bare tie stille!
 
Jeg fikk en dum kommentar idag. Det var ei vennine jeg ikke har sett på en god stund. Hun sa at jeg ikke så ut som om jeg er gravid. Hadde hun ikke visst det så hadde hun aldri gjettet at jeg var syv måneder på vei. Grrr. Jeg vet det var ment som et kompliment! Men jeg tolker det som om jeg til vanlig ser ut som om jeg er syv måneder på vei. Magen min er ganske stor nå. Kan ikke folk bare tie stille!
Huff, folk kan virkelig ikke spare seg for å plumpe ut med alt mulig rart..
 
Jeg fikk en dum kommentar idag. Det var ei vennine jeg ikke har sett på en god stund. Hun sa at jeg ikke så ut som om jeg er gravid. Hadde hun ikke visst det så hadde hun aldri gjettet at jeg var syv måneder på vei. Grrr. Jeg vet det var ment som et kompliment! Men jeg tolker det som om jeg til vanlig ser ut som om jeg er syv måneder på vei. Magen min er ganske stor nå. Kan ikke folk bare tie stille!

Er det mulig. Tror ikke alle helt vet hvordan de skal behandle en gravid person jeg :p de tror de sier noe av verdi, oppmuntring eller betydning men kunne helst bare holdt munn :p

Jeg har ikke fått helt samme kommentar men når jeg sier hvor langt jeg er på vei får jeg høre "så langt på vei også er du såå liten?!"
Her går jeg og er kjempestolt av magen min liksom! Og jeg vet at alt er normalt når en kvinne går gravid så bekymrer meg ikke for at andre synes jeg er liten, men allikevel begynner man jo å tenke littegrann når det er så mange, Og i tillegg fremmede personer, som kommenterer det liksom.
 
Back
Topp