Det er så altoppslukende

Upsidaysi

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Det er alt jeg klarer å tenke på for tiden.

Jeg er lykkelig, redd, nervøs, spent og kan altså ikke tro det.

Fire barn... tenk vi venter fjerdemann! Er det galskap eller kommer vi til å klare det fint?
Er jeg virkelig gravid eller er det bare innbilning og tull?

Tenk at jeg skal oppleve en fødsel og spebarnstid en gang til.

Tenk at jeg skal få oppleve dult og spark i en voksende mage, det hadde jeg ALDRI trodd.

Kverna går hele tiden, det er ikke voldsomt med symptomer enda, jeg er litt trøtt, magen er urolig og av og til kjenner jeg stikninger i livmorområdet....da tar jeg meg selv i å sitte å smile...for jeg vet det skjer noe der. :Heartbigred

Men det er virkelig altoppslukende, jeg klarer ikke tenke på annet for tiden, satt i et møte i dag, et viktig møte og alt jeg tenkte på var at det vokser noe inni meg..

Jeg føler tiden sneeegler seg...har aldri funnet ut så tidlig at jeg er gravid så jeg er bre 5+0 i dag...

hvordan er det, er vi så fullstendig inni denne bobla hele veien?
Når får man til å trå ut pittelitt for å tenke helhjertet på noe annet?

Kjenner meg veldig igjen.. Er langt inne i min egen boble å ikke lett å være der å ikke kunne si så mye :/

Åh, det hørtes så kjent ut.. Er endelig gravid med nr 2 etter 9 år, ikke slitt med å bli gravid, bare ikke passet før nå.
Med nr1 var jeg nesten 10 uker da jeg fant det ut, nå fant jeg det ut 3+3... Er 4+5 i dag, og føler tiden går såååå sakte:arghh:
Lyst til å fortelle hele verden, så er jeg redd for at det ikke er liv, og så ser jeg på barnevogner....
Puh, gleder meg til uke12:shy:

Kjenner meg igjen! Fullstendig altoppslukende! Heldigvis har jeg en jente som stjeler oppmerksomheten min når vi er sammen, men nå som jeg er sykemeldt er det veldig vanskelig å ikke tenke på det konstant :P

Kjenner meg også veldig godt igjen.. :) Er student og merker at fokuset er et helt annet sted enn der det burde være, men så er det så spennende og tenke på den lille inne i magen også :) Det er en liten hemmelighet inne der som bare jeg og noen få andre vet om enn så lenge.. :) :love2

Det er fortryllende altoppslukende!
Jeg er sykemeldt og går hjemme alene på dagene. Vi har jobbet for dette i flere år. Vært gjennom mange nedturer og gitt opp flere ganger. Men nå sitter jeg her da, med et voksende frø i magen :Heartred Noe helt spesielt er underveis. Og det er helt nytt. Og nesten ingen som vet. Da blir alt annet uvesentlig.

Hverdagen kommer, da man må planlegge, kjøpe inn, bygge rede og pleie en voksende kropp. Men inntil det skjer, la oss bare nyte dette bittelille livsomveltende helt nye livet som er på vei:love7 :Heartbigred:love7

Ja la oss bare nyte, kjenne på følelsene og glede oss.

Jeg GLEDER meg til de første dultene altså..eller når magen ikke kan skjules lengre og man stolt kan strutte med en voksende mage.

Jeg gleder meg til å fortelle søskene, og spesielt den eldste som virkelig vil skjønne hva som skjer denne gangen.

Etter alle disse årene hvor jeg har sett lengtende etter voksende mager og lykkelige gravide, er det min tur:)
Jeg gleder meg til alle endringene, alle fasene og til slutt, en liten baby som skal snu livet vårt opp ned !

Etter alle disse årene hvor jeg har sett lengtende etter voksende mager og lykkelige gravide, er det min tur:)
Jeg gleder meg til alle endringene, alle fasene og til slutt, en liten baby som skal snu livet vårt opp ned !

Rørende å lese for ei hormonell høne her :P tuuuut!
Men ja, endelig er det din tur!

Jeg må fylle på her jeg altså...for jeg er altså så kvalmende lykkelig for tiden.

Jeg kan virkelig ikke tro at jeg er så heldig at jeg har et lite bankende hjerte inni meg igjen.
:hello2

Sånn ;)

Back
Topp