Det er alt jeg klarer å tenke på for tiden.
Jeg er lykkelig, redd, nervøs, spent og kan altså ikke tro det.
Fire barn... tenk vi venter fjerdemann! Er det galskap eller kommer vi til å klare det fint?
Er jeg virkelig gravid eller er det bare innbilning og tull?
Tenk at jeg skal oppleve en fødsel og spebarnstid en gang til.
Tenk at jeg skal få oppleve dult og spark i en voksende mage, det hadde jeg ALDRI trodd.
Kverna går hele tiden, det er ikke voldsomt med symptomer enda, jeg er litt trøtt, magen er urolig og av og til kjenner jeg stikninger i livmorområdet....da tar jeg meg selv i å sitte å smile...for jeg vet det skjer noe der.
Men det er virkelig altoppslukende, jeg klarer ikke tenke på annet for tiden, satt i et møte i dag, et viktig møte og alt jeg tenkte på var at det vokser noe inni meg..
Jeg føler tiden sneeegler seg...har aldri funnet ut så tidlig at jeg er gravid så jeg er bre 5+0 i dag...
hvordan er det, er vi så fullstendig inni denne bobla hele veien?
Når får man til å trå ut pittelitt for å tenke helhjertet på noe annet?
Jeg er lykkelig, redd, nervøs, spent og kan altså ikke tro det.
Fire barn... tenk vi venter fjerdemann! Er det galskap eller kommer vi til å klare det fint?
Er jeg virkelig gravid eller er det bare innbilning og tull?
Tenk at jeg skal oppleve en fødsel og spebarnstid en gang til.
Tenk at jeg skal få oppleve dult og spark i en voksende mage, det hadde jeg ALDRI trodd.
Kverna går hele tiden, det er ikke voldsomt med symptomer enda, jeg er litt trøtt, magen er urolig og av og til kjenner jeg stikninger i livmorområdet....da tar jeg meg selv i å sitte å smile...for jeg vet det skjer noe der.

Men det er virkelig altoppslukende, jeg klarer ikke tenke på annet for tiden, satt i et møte i dag, et viktig møte og alt jeg tenkte på var at det vokser noe inni meg..
Jeg føler tiden sneeegler seg...har aldri funnet ut så tidlig at jeg er gravid så jeg er bre 5+0 i dag...
hvordan er det, er vi så fullstendig inni denne bobla hele veien?
Når får man til å trå ut pittelitt for å tenke helhjertet på noe annet?

Noe helt spesielt er underveis. Og det er helt nytt. Og nesten ingen som vet. Da blir alt annet uvesentlig.