Det er over

Gravid86

Andre møte med forumet
Skulle i dag vært 11 uker på vei,men for 2 uker siden da jeg var på min tidlige ultralyd viste det seg at det hadde stoppet opp i uke 5.
Etter uendelige HCG prøver var kunnskapen til min lege minimal og mente jeg skulle bare gå slik til kroppen min støtet det i fra seg. Jeg var frisk som en fisk fysisk men begynte og bli psykisk utmattet av og gå slik. Ringte til sykehus på egenhånd og fikk ny ultralyd og MA var et faktum.Ble innlagtonsdags morning, og satt på cytotec men uten virkning. Ble lagt i narkose og utskapning torsdag formiddag. En grusom og lang påkjenning både psykisk og fysisk. Sitter igjen med en tom følelse,redd og savner tanken på og være gravid. Dette var min første graviditet og gleden var STOR. Ønsker alle masse lykke til i graviditeten❤️

Uff kjære deg.. Skjønner du har hatt noen tøffe uker og leit at du ikke fikk ordentlig oppfølging av legen. Ikke mye en kan si som hjelper noe som hjelper, men håper du er heldigere neste gang..... :)

Huff. Så trist det ble en sånn oppfølgning i en sårbar tid!

Desverre så er spontanaborter noe mange opplever, og det kan være sårt og tøft.
Mistet selv i uke 7/ 8 (på julaften av alle dager) og synes det var veldig trist. Ble gravid igjen omtrent seks uker etterpå og denne gangen håper vi det går bra :)

Håper du får tid og ro til å komme deg gjennom det, og at du blir gravid igjen så snart du ønsker :) Lykke til!

Uff så trist.. Håper en ny spire setter seg snart. God klem <3

Huff, det var trist å høre :/ Sender store klemmer og håper du får litt ekstra støtte hjemme fremover.

Fikk konstatert MA sist desember, i det som skulle vært uke 10 :/ Ble gravid igjen ca 2 mnd etter (ventet en mens) - håper spira sitter fort når dere føler dere klare til å prøve på nytt.

Så trist opplevelse. Går selv og er redd for MA, selv om ingenting tilsier at det har skjedd her. Håper du blir raskt gravid igjen!!!

Å nei :( så trist å lese :( sjønner godt st dette har tatt på :(
Håper virkelig spiren sitter fort igjen å at den da blir sittende helt til termin .
Klem

Huffameien:(
Lykke til videre og måtte spiren sitte raskt igjen<3

Trist å lese, håper du føler deg bedre snart og klar til å prøve på nytt.

Klem :Heartred Håper spiren sitter snart igjen :) lykke til videre.

Skulle i dag vært 11 uker på vei,men for 2 uker siden da jeg var på min tidlige ultralyd viste det seg at det hadde stoppet opp i uke 5.
Etter uendelige HCG prøver var kunnskapen til min lege minimal og mente jeg skulle bare gå slik til kroppen min støtet det i fra seg. Jeg var frisk som en fisk fysisk men begynte og bli psykisk utmattet av og gå slik. Ringte til sykehus på egenhånd og fikk ny ultralyd og MA var et faktum.Ble innlagtonsdags morning, og satt på cytotec men uten virkning. Ble lagt i narkose og utskapning torsdag formiddag. En grusom og lang påkjenning både psykisk og fysisk. Sitter igjen med en tom følelse,redd og savner tanken på og være gravid. Dette var min første graviditet og gleden var STOR. Ønsker alle masse lykke til i graviditeten❤️
Føler med deg, har selv opplevd MA... Lykke til videre :Heartred

Back
Topp