Det er over..

Uff, så trist! Sender deg mange klemmer og lykke til fremover <3

Så trist :-( Dette skjedde meg i oktober, og det er utrolig vondt <3 Det er viktig å tenke på at det skjedde for en grunn, og at det er kroppen din sin måte å ordne opp. Ta godt vare på hverandre!

Føler med deg<3 jeg skulle hatt termin i går.. men jeg mistet lille gull i uke 21. Men jeg er nå 11 uker på veg <3 Var en stor på kjenning på oss, å det merket på gutten vår på 2.5 år når vi var så triste hele tiden..

Veldig trist. Vært der selv, akkurat samme situasjon, like langt som deg. Like etter ble jeg gravid med det som nå er min sønn. Håper en regnbuebaby gjør at du glemmer sorgen fort. <3

Huff så forferdelig :( godt at samboeren var med og at dere kan være bare dere idag ♡ Sender over en good klem ♡♡

Tusen takk, alle sammen! Klemmer og gode ord hjelper helt vanvittig mye :) Jeg trodde jeg skulle bli trist av å lese om dere som har vært på ul i dag og hatt en positiv opplevelse, men det hjalp faktisk det også <3

Jeg fikk ingen forvarsel nei, og har blødd lett i mange uker, noe de sa var pga lettblødende livmorhals.. Jeg var vel bare en av de uheldige.

Etter en time med rier var det helt over, og det eneste jeg føler akkurat nå er faktisk lettelse over at det gikk så greit å få ordna opp i når det var sånn det måtte gå uansett. Jeg føler meg også enda nærmere sambo enn jeg har gjort på lenge. Vi er i hvert fall ikke i tvil om at vi skal ha flere barn sammen.

Åh, dette ble litt langt, men det er godt å få lufta seg et sted! Nå skal jeg spise salami og brie.. Æddabædda :) (Får litt galgenhumor av å gå rundt i en trist boble en hel dag)

Stor klem!

Dette var utrolig trist å lese! Ta godt vare på hverandre framover :Heartred Klem

Så trist:( Opplevd det samme selv to ganger, og jeg syntes det var helt grusomt. Lykke til videre.

Veldig trist å lese. Likevel ser det ut som du takler det greit. Kos deg med brie og salami! Og lykke til videre :-)

Dette var trist å lese. Jeg har opplevd det samme selv så vet hvordan det er. Sender deg en stor klem. Ta godt vare på hverandre :)

Back
Topp