Det er over..

eiraM

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Dette ble bare en forferdelig trist dag.. Var 11+5 i dag og skulle på nok en ul for å se at alt er i orden. Det var det ikke.. På skjermen var et knøtt som ikke var særlig større enn da jeg var der for 2,5 uker siden. Jeg så med en gang at dette ikke stemte, nå er det over. Ingen sprell. Ingen hjerteaktivitet. Lille vennen lå bare der. Det har nok gått galt allerede dagen etter jeg var der sist, da jeg fikk se masse aktivitet.

Klarte å holde følelsene i sjakk mens vi var der, ellers hadde jeg aldri kommet meg til sykehuset for å få pillene. Det var så godt å komme hjem og slippe ut alle følelsene. Jeg er så glad for at samboer var med så jeg slapp å ta en grusom telefon til ham..

Har ordnet barnevakt til jenta på 3 så hun slipper å forholde seg til triste foreldre og en mamma som har vondt. Hun skal kose seg sammen med onkel. Nå føles det veldig godt at vi ikke har fortalt det til så mange, ikke minst "storesøster" som ikke skal bli storesøster likevel..

Det høres kanskje fælt ut, men det er en liten trøst at dette ikke var planlagt. Jeg har ikke gått lenge og ventet, som mange gjør. Synes så ufattelig synd på de som mister gang på gang, for dette er forferdelig vondt. Vi har ei nydelig, smart og god jente fra før som betyr mer for meg enn noen gang i dag. Jeg gleder meg til hun kan komme hjem igjen.

Ønsker dere alle lykke til videre! Kos dere med magene som snart begynner å vokse for fullt og de små som snart gir fra seg livstegn :)

Huff. Akkurat det samme skjedde med meg forrige gang :( Helt forferdelig.

Uff så ufattelig trist! Ta vare på hverandre. Sender deg en god klem..

Åååå, så forferdelig!! :-( <3 min og mange sin store frykt.. Nå som endelig bekymringen hadde begynt å slippe litt taket.. Jeg håper dere lykkes snart igjen, ta godt vare på hverandre <3 Dette var leit å lese.

Åhh, guri, jeg er så hormonell at jeg kjenner det er vanskelig å holde igjen tårene igjen på jobb.
Mange gode klemmer, ta vare på hverandre.

Å så forferdelig trasig :( Godt du ikkje er aleine på ein slik dag.

Så trist :/ Klem ♡

Helt forferdelig å høre :-/ Ord blir fattige. Mange klemmer, ønsker deg alt godt <3

Å nei, så utrolig grusomt. :( Masse trøsteklemmer til deg.

Å nei :-( så utrolig trist!! Huff.. Sender mange tanker og klemmer til deg <3 lykke til videre <3

Huff, så trist! :( Det samme skjedde meg med meg sist.. var også nesten 12uker.. ingen god opplevelse når man er så nærme den magiske grensa alle ser frem til.. Lykke til videre <3

Back
Topp