Det er jo en stund til...

BabyGrogu

Elsker forumet
Men vil dere vite kjønnet når dere kommer på oul? Vi er litt usikre. Fikk vite det sist,men det hadde vært litt gøy å venta til fødselen med å finne det ut... :)
 
Ja, ønsker å vite om det er mulig :)
Er litt perfeksjonist så jeg må ha alt klart :)
 
Ja synes det er gøy å vite ;-) Fikk ikke vite med første men med siste så jeg det lenge før jm sa noe :p

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Tror jeg får viljen min den her gangen, så da skal skal vi vite kjønnet:) med førstemann fikk sambo bestemme så da ventet vi til fødselen -det var igrunn veldig spennende å ikke vite;) mn igjen litt praktisk å vite kjønnet nå med andremann tenker jeg:)
 
Vet ikke enda :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Jeg vil gjerne vite, følte sist at det var magisk å snakke til lillesnuppa i magen.. håper det er en ny liten snuppe der nå :love2
 
Skal garantert vite d :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vil vite, tror ikke jeg klarer og vente såå lenge.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gleder meg til å få vite! :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Ja, helt klart ! Jeg må få begynne å "bygge rede" med farger og ikke bare nøytralt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, den gangen skal det få være en overraskelse! :D Har en gutt og ei jente fra før, og visste det begge gangene.. Så nå prøver vi å ikke vite :) Det blir spennende tror jeg!
 
Vi vil vite. Er førstefødte, så føler jeg må vite for å planlegge innkjøp og bygge rede.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ja vil helt klart vite :)
 
Typen vil ikke vite, jeg vil vite, men spørs om jeg ikke får viljen min siden dette blir ant mitt eneste barn:)
 
Back
Topp