Det er ganske strevsomt..

Jeg er oppe på do for å tisse 3-5 ganger hver natt. Jeg blir gaaal snart! :p er heldigvis ikke like galt på dagen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

...å få lagt seg godt til rette på sofaen, for så å oppdage at du har glemt igjen drikkeflaska på kjøkkenet! ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: Ewy
Jeg tror jeg drikker alt for lite, for jeg går ikke særlig oftere på do enn ellers. Må ikke opp opp natta for å tisse, men kjenner jo at jeg er mer tissetrengt når jeg står opp enn før.

Like slitsomt å plutselig være tørst, særlig når man er ute og ikke har med seg drikke...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

.... å glemme ALT hele tiden!! jeg som husker alt, har aldri trengt å skrive inn noe som helst i kalender, legger nøkler i fast lomme og har styr på alt..... Nå leiter jg huset rundt etter nøkler, er sjeleglad for sms-varslinger fra naprapat og tannlege. Og alt typen forteller om ting han har planlagt det sklir ut fortere enn det kommer inn(noe som vanligvis er hans eget problem så hihi endelig fikk han smake hvordan det er for meg "skadefryd:D" )

..... å ha lyst å sjokolade, men være så kvalm at du egentlig ikke orker sjokolade likevel..... (ingen logikk i det hele tatt :p ... hahaha)

Back
Topp