Det er blitt skumlere

Uff nå føler jeg at jeg er den som har skrevet veldig mye om dette :(
Beklager så mye men har hvert mye trøst i dere ❤️❤️
Nå virker det som det går bra her da ..
hodepinen er kommet å samme har kvalmen ..

Jeg vil gjerne få takke alle sammen som har kommet med oppmuntrende ord ❤️
Du skal ikke beklage deg! Dette er et forum der vi deler på både godt og vondt. Du har hatt tanker og spørsmål, og du er hjertelig velkommen til å skrive det her. Her er det takhøyde og vi ønsker hverandre bare godt <3

Helt enig med ThildeM. Ikke beklag deg! :)

Var utrolig mange.
Jeg var også i november-forumet. Vi var veldig mange som mistet. Kjenner jeg er mer tilbakeholden denne gangen.
Ja, hadde et annen Nick: spirevipp. Ja, var jo nesten daglig noen som meldte om at de hadde mistet.. Håper ikke det blir sånn i dette terminforumet.
Utrolig at så mange av oss har havnet i april-forumet ❤ og her skal vi bli! Det svinger veldig for min del også. Men jeg har en god følelse mesteparten av tiden, mens jeg var nervøs hele tiden sist, da det gikk galt.

Utrolig at så mange av oss har havnet i april-forumet ❤ og her skal vi bli! Det svinger veldig for min del også. Men jeg har en god følelse mesteparten av tiden, mens jeg var nervøs hele tiden sist, da det gikk galt.
Merker jeg er rolig og bekymret om hverandre. Gjennom hele dagen... over all er jeg egentlig rolig men med stikk av bekymring... på denne tiden sist (8+6) hadde jeg/ eller holdt på med å abortere den tomme fostwesekken. ... så jeg har aldri kommet meg så langt som jeg er nå... og har ingen blødninger eller smerter og fikk se liv for koen uker siden så jeg sliter litt med å prøve å holde beina på jorda. Kan fortstt gå galt men jeg ønsker så innmari å være positiv men er så redd for MA også... faen JEG HATER første trimester.

Nei, du skriver hva du vil og det er fint hvis det hjelper deg å få svar ❤ det er nok heller det at mange av oss som vet hvor fælt det er å miste får de vonde minnene tilbake når andre skriver. Folk er forskjellige og takler sorg på forskjellig måte, noen føler kanskje behov for å skrive og hjelpe/trøste, mens for andre blir det for mye og de trekker seg unna.

Merker jeg er rolig og bekymret om hverandre. Gjennom hele dagen... over all er jeg egentlig rolig men med stikk av bekymring... på denne tiden sist (8+6) hadde jeg/ eller holdt på med å abortere den tomme fostwesekken. ... så jeg har aldri kommet meg så langt som jeg er nå... og har ingen blødninger eller smerter og fikk se liv for koen uker siden så jeg sliter litt med å prøve å holde beina på jorda. Kan fortstt gå galt men jeg ønsker så innmari å være positiv men er så redd for MA også... faen JEG HATER første trimester.
Godt å vite at det ikke er BO. Og at det har gått bra så lenge.

Jeg også hater det. Med MA i bagasjen blir man vel ikke skikkelig rolig før man kan kjenne spark. Så DET gleder jeg meg til.

Godt å vite at det ikke er BO. Og at det har gått bra så lenge.

Jeg også hater det. Med MA i bagasjen blir man vel ikke skikkelig rolig før man kan kjenne spark. Så DET gleder jeg meg til.
Å herregud ja...tenk å få den bekreftelsen hver dag at det er liv... fy søren.

Ja, vet - syns det er så koselig at vi er flere fra november som er sammen igjen❤ Ja, jeg flytter meg ikke med det første hvertfall! :joyful:

Back
Topp