Det er blitt skumlere

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Å være inne på forumet:bag:

Har selv mistet før tidligere i MA, men kjenner jeg blir mer stresset av å lese om andres SA/MA/BO for øyeblikket. Misforstå meg rett.

Så er ikke kjempeaktiv her nå.

Å være inne på forumet:bag:

Har selv mistet før tidligere i MA, men kjenner jeg blir mer stresset av å lese om andres SA/MA/BO for øyeblikket. Misforstå meg rett.

Så er ikke kjempeaktiv her nå.

Føler det samme. Tenker litt at det ikke kan gå galt to ganger på rad men så vet jeg av å være her, at det kan det og det stresser meg litt. Holder meg litt unna de trådene som handler om det og er heller i de rosa-perfekte-gravid trådene:hilarious: Av en eller annen grunn føler jeg mer optimistisk denne gangen. Det er både fint og skikkelig skremmende!

Ha en god pause :)

Føler med deg. Jeg leser ikke om sånne ting. Prøver å unngå det vertfall... :( kanskje usympatisk men det er ikke meningen. Jeg merker bare jeg blir veldig redd av å lese om det. Tenker daglig på om den lille i magen lever eller ikke.... så det er veldig skummelt.

Jeg blir også skremt av å lese om andre MA/SA. Det skyldes at jeg blir påminnet at det er noe jeg selv har opplevd.
I dag har jeg søkt masse på hva som kan gå galt:sour:

Jeg er litt omvendt. Tenker at en viss prosent er det jo som mister. Når jeg leser at folk mister tenker jeg at da er det enda større sannsynlighet for at det skulle gå bra her.
Misforstå meg rett. Jeg blir ikke glad for å se at andre mister, men er vel mer en måte å skåne seg selv. Får virkelig vondt i hjertet mitt på de sine vegne som er så uheldig. Håper virkelig vi slipper det denne gangen og.

Jeg er litt omvendt. Tenker at en viss prosent er det jo som mister. Når jeg leser at folk mister tenker jeg at da er det enda større sannsynlighet for at det skulle gå bra her.
Misforstå meg rett. Jeg blir ikke glad for å se at andre mister, men er vel mer en måte å skåne seg selv. Får virkelig vondt i hjertet mitt på de sine vegne som er så uheldig. Håper virkelig vi slipper det denne gangen og.
Jeg tenkte faktisk at vi er overraskende mange her inne som foreløpig har holdt på spiren.... (kan jo Såklart være at folk ikke sier noe her inne om det skulle skje). Og jeg føler meg så stygg som tenker sånn... og tenker at nå er det sikkert meg som må skrive et sånt innlegg engang til.. :( jeg håper for Guds skyld at alle her inne får beholde sine små, men i forrige termingruppe var det en del som måtte melde avbud..... noe som er helt naturlig. I følge statistikken så er det jo alltid noen som mister :( men her inne har vi vel ikke hatt noen som har sagt ifra om det ivertfall? Korriger meg gjerne om jeg tar feil...

Jeg tenkte faktisk at vi er overraskende mange her inne som foreløpig har holdt på spiren.... (kan jo Såklart være at folk ikke sier noe her inne om det skulle skje). Og jeg føler meg så stygg som tenker sånn... og tenker at nå er det sikkert meg som må skrive et sånt innlegg engang til.. :( jeg håper for Guds skyld at alle her inne får beholde sine små, men i forrige termingruppe var det en del som måtte melde avbud..... noe som er helt naturlig. I følge statistikken så er det jo alltid noen som mister :( men her inne har vi vel ikke hatt noen som har sagt ifra om det ivertfall? Korriger meg gjerne om jeg tar feil...

Så langt har jeg fått beskjed fra to som mistet om å ta de av terminlista, men ja, det er ikke mange. Men likevel for mange :Heartred

Har tenkt akkurat det samme. I november var det veldig mange som mistet! Håper vi som er her får beholde. Tror ikke jeg orker å skrive enda et "kan fjernes" innlegg..

Har tenkt akkurat det samme. I november var det veldig mange som mistet! Håper vi som er her får beholde. Tror ikke jeg orker å skrive enda et "kan fjernes" innlegg..
Nei uff. Da forsvinner jeg nok bare tror jeg .... forferdelig tungt å skrive det innlegget :(

Ja, var du også i november-forumet? Sant vi var utrolig mange som mistet der?

Dere er ikke inne på Facebook forumet?

Jeg tenker på det samme selv.. Er så tidlig enda, bare 5+1, og har ingen symptomer..
Blir nervøs å lese om at andre mister.. Krysser fingrene for alle sammen :)

Ja, var du også i november-forumet? Sant vi var utrolig mange som mistet der?

Ja, hadde et annen Nick: spirevipp. Ja, var jo nesten daglig noen som meldte om at de hadde mistet.. Håper ikke det blir sånn i dette terminforumet.

Jeg var også i november-forumet. Vi var veldig mange som mistet. Kjenner jeg er mer tilbakeholden denne gangen.

Jeg merker jeg svinger veldig. Det ene øyeblikket tenker jeg at det selvfølgelig går bra denne gangen, mens i det neste er jeg overbevist om at det går dårlig..

Uff nå føler jeg at jeg er den som har skrevet veldig mye om dette :(
Beklager så mye men har hvert mye trøst i dere ❤️❤️
Nå virker det som det går bra her da ..
hodepinen er kommet å samme har kvalmen ..

Jeg vil gjerne få takke alle sammen som har kommet med oppmuntrende ord ❤️

Back
Topp