Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å være inne på forumet
Har selv mistet før tidligere i MA, men kjenner jeg blir mer stresset av å lese om andres SA/MA/BO for øyeblikket. Misforstå meg rett.
Så er ikke kjempeaktiv her nå.
Av en eller annen grunn føler jeg mer optimistisk denne gangen. Det er både fint og skikkelig skremmende! 
Jeg tenkte faktisk at vi er overraskende mange her inne som foreløpig har holdt på spiren.... (kan jo Såklart være at folk ikke sier noe her inne om det skulle skje). Og jeg føler meg så stygg som tenker sånn... og tenker at nå er det sikkert meg som må skrive et sånt innlegg engang til..Jeg er litt omvendt. Tenker at en viss prosent er det jo som mister. Når jeg leser at folk mister tenker jeg at da er det enda større sannsynlighet for at det skulle gå bra her.
Misforstå meg rett. Jeg blir ikke glad for å se at andre mister, men er vel mer en måte å skåne seg selv. Får virkelig vondt i hjertet mitt på de sine vegne som er så uheldig. Håper virkelig vi slipper det denne gangen og.
Jeg tenkte faktisk at vi er overraskende mange her inne som foreløpig har holdt på spiren.... (kan jo Såklart være at folk ikke sier noe her inne om det skulle skje). Og jeg føler meg så stygg som tenker sånn... og tenker at nå er det sikkert meg som må skrive et sånt innlegg engang til..jeg håper for Guds skyld at alle her inne får beholde sine små, men i forrige termingruppe var det en del som måtte melde avbud..... noe som er helt naturlig. I følge statistikken så er det jo alltid noen som mister
men her inne har vi vel ikke hatt noen som har sagt ifra om det ivertfall? Korriger meg gjerne om jeg tar feil...

Jeg tenkte faktisk at vi er overraskende mange her inne som foreløpig har holdt på spiren.... (kan jo Såklart være at folk ikke sier noe her inne om det skulle skje). Og jeg føler meg så stygg som tenker sånn... og tenker at nå er det sikkert meg som må skrive et sånt innlegg engang til..jeg håper for Guds skyld at alle her inne får beholde sine små, men i forrige termingruppe var det en del som måtte melde avbud..... noe som er helt naturlig. I følge statistikken så er det jo alltid noen som mister
men her inne har vi vel ikke hatt noen som har sagt ifra om det ivertfall? Korriger meg gjerne om jeg tar feil...
Nei uff. Da forsvinner jeg nok bare tror jeg .... forferdelig tungt å skrive det innleggetHar tenkt akkurat det samme. I november var det veldig mange som mistet! Håper vi som er her får beholde. Tror ikke jeg orker å skrive enda et "kan fjernes" innlegg..
Ja, var du også i november-forumet? Sant vi var utrolig mange som mistet der?Har tenkt akkurat det samme. I november var det veldig mange som mistet! Håper vi som er her får beholde. Tror ikke jeg orker å skrive enda et "kan fjernes" innlegg..
Var utrolig mange.Ja, var du også i november-forumet? Sant vi var utrolig mange som mistet der?
Nei jeg er ikkeDere er ikke inne på Facebook forumet?
Jeg var også i november-forumet. Vi var veldig mange som mistet. Kjenner jeg er mer tilbakeholden denne gangen.Ja, var du også i november-forumet? Sant vi var utrolig mange som mistet der?
Ja, var du også i november-forumet? Sant vi var utrolig mange som mistet der?
Nei uff. Da forsvinner jeg nok bare tror jeg .... forferdelig tungt å skrive det innlegget![]()
Jeg var også i november-forumet. Vi var veldig mange som mistet. Kjenner jeg er mer tilbakeholden denne gangen.
Dere er ikke inne på Facebook forumet?