Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pommes frittes og salt Chips. I går var det reker.
I går skulle jeg til byen og på toget inn merket jeg at jeg virkelig trengte å spise. Første ide var en cheeseburger på Burger King, få stillet saltbehovet raskt og enkelt. Men kom på at Meny Oslo City har en liten "kiosk" utenfor butikken så prøvde være lur og kjøpe noe annet enn burger. MÅ jo ikke gå inn for å spise usunt.
Så, jeg oppdaget en rekebaguett og jaggu den skled ned, hele greia. Det var SÅ godt!!!
Absolutt ingenting. Jeg har sagt til mannen at han må bare lage noe mat og sette foran meg, for om jeg skal ta stilling til noe mat så får jeg det ikke til og får ikke noe ned. Det er vanskelig når jeg jobber kveldsvakter og mannen blir oppgitt fordi jeg går en hel dag og har spist et rundstykke, en smoothie og litt havregrøt! Jeg prøøøver, men det er så sinnsykt vanskelig.
Huff! Har det ganske likt selv.. men har begynt å klare å lage meg litt selv nå. Havregrøt er gull
Har nettopp siklet meg gjennom denne tråden og lengter etter den dagen jeg orker å spise ordentlig mat igjen ❤ drømmer om fløtegratinerte poteter!
Åå, jeg savner løk og hvitløk OI dag lagde jeg kylling og tomatpai med litt ost, det gikk overraskende bra! Jeg har stort sett levd på kavring og kefir og litt fine rundstykker i det siste.. Snaaart uke 12, da håper jeg det kommer seg litt iallefall...
Nam!!
Gått i tørre knekkebrød her.. snaart uke 12. Sist graviditet ga kvalmen seg den dagen jeg var 12 uker på vei. Så det må det nesten bare gjøre denne gangen også![]()
Absolutt ingenting. Jeg har sagt til mannen at han må bare lage noe mat og sette foran meg, for om jeg skal ta stilling til noe mat så får jeg det ikke til og får ikke noe ned. Det er vanskelig når jeg jobber kveldsvakter og mannen blir oppgitt fordi jeg går en hel dag og har spist et rundstykke, en smoothie og litt havregrøt! Jeg prøøøver, men det er så sinnsykt vanskelig.