Det beste du vet akkurat nå!

Frukt og grønnsaker [emoji4] blir dårlig på tanken av kjøtt og middagen består av 90% grønnsaker, akkurat som forrige svangerskap!
Og alle andre måltider består mestedels av frukt [emoji85]

Frukt og grønnsaker [emoji4] blir dårlig på tanken av kjøtt og middagen består av 90% grønnsaker, akkurat som forrige svangerskap!
Og alle andre måltider består mestedels av frukt [emoji85]
Hva grønnsaker spiser du?
Jeg er flink å spise frukt, men har ikke blitt så mye grønnsaker desverre :sorry:

Ååå d har jeg også hatt lyst på i flere dager!! Men d må være hjemmelaget og da tar d så lang tid [emoji6] men d blir nok i løpet av uka, garantert! [emoji6]

Åh, her har jeg ikke vært så kresen. Men fikk elgkarbonaer på lørdag, det var fantastisk :) :) :)

Hva grønnsaker spiser du?
Jeg er flink å spise frukt, men har ikke blitt så mye grønnsaker desverre :sorry:

Alt egentlig [emoji85] er stort sett jeg som spiser grønnsaker så vi kjøper bare frosne grønnsaker så da blir det veldig enkelt å koke litt [emoji4] men asparges, erter, og aspargesbønner er en favoritt om dagen [emoji4]
Men jeg må derimot ha salt på som jeg vet ikke er like sunt, men fikk beskjed sist svangerskap at det var bedre at jeg spiste grønnsaker med salt på enn at jeg nesten bare spiste frukt

Jeg klarer ikke å spise kjøtt. Det eneste som jeg egentlig spiser er rista brød med smør og andre smaksløse ting. Te med melk og honning har erstatta kaffen [emoji14]

Back
Topp