Det ALLER beste :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Tross mye plager og bekymringer, så er det faktisk en fantastisk ting å være gravid :) men hva er det aller beste med å være gravid synes dere?

Idag var det å høre sterke hjerteslag <3

Å se at magen vokser og at mannen stryker på den :-) Det er så fantastisk å tenke på at vi to skal bli til tre, og jeg blir helt varm inni meg når pappa'n gleder seg sånn. Føler vi har kommet enda tettere hverandre nå, og jeg gleder meg sånn til fremtiden <3

Spenningen, tror jeg. Det fyller liksom hver eneste dag med mening. Som julaften ganger tusen. :)

Jeg synes ikke noe særlig om å være gravid.. Synes det er litt oppskrytt, tungt vondt og slitsomt.. Men den fantastiske premien i enden er verdt alt og mer til... <3

Er veldig spesielt å kjenne at man har en levende baby inni seg ! :) og å fremdeles bli overrasket hver gang jeg ser meg selv i speilet , blir like glad hver gang jeg ser kulen på magen <3

Jeg synes ikke noe særlig om å være gravid.. Synes det er litt oppskrytt, tungt vondt og slitsomt.. Men den fantastiske premien i enden er verdt alt og mer til... <3
Må si meg enig i at det ikke er så stas å være gravid. Selv med et lett svangerskap bak meg og at dette ser ut til å bli like ukomplisert, så er jeg ikke videe glad i å være gravid. Spenningen ved det som venter i enden og den fascinerende utviklingen som skjer med fosteret underveis er flott, men jeg misliker følelsen av å ikke selv ha full kontroll på egen kropp og følelser.

Var fantastisk å endelig høre den fantastiske hjertelyden, å det ilag me suppa mi på 4 1/2 år! Å kan tru ho va stolt etterpå, fortalte te alle at ho hadde hørt hjerte te babyen :-)

Back
Topp