Hehe jaÅh, ja nei da skjønner jeg det blir verre Greit det skal være komfortabelt, men man bøt jo slippe å være redd for å miste buksa liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jaÅh, ja nei da skjønner jeg det blir verre Greit det skal være komfortabelt, men man bøt jo slippe å være redd for å miste buksa liksom
Ikke for å skuffe, men HM flytter alt av gravidklær over til nett. Så det som fins i fysiske butikker er utplukket og fylles ikke på. Det mente i allefall ei som jobber på HM her.Da skal jeg sjekke HM når jeg drar til byen nå i oktober! Håper jeg finner noe behagelig
Neiii, jeg hater online shopping! Skal reise til nærmeste by på torsdag og håper de har min størrelse der så jeg får kjøpt hvis jeg passer.Ikke for å skuffe, men HM flytter alt av gravidklær over til nett. Så det som fins i fysiske butikker er utplukket og fylles ikke på. Det mente i allefall ei som jobber på HM her.
Jeg vet! Det er helt håpløst. Heldigvis har de fleste god retur policy. Så er det jo masse «vanlige» klær man også kan bruke over kulemagen. Og det får man jo prøvd.Neiii, jeg hater online shopping! Skal reise til nærmeste by på torsdag og håper de har min størrelse der så jeg får kjøpt hvis jeg passer.
Skjønner ikke hvorfor de gjør dette, da det alltid er gravide rundt i landet… Og er jo best å prøve klær når man får kulemage og kanskje i tillegg legger en del på seg. Man aner jo ikke hva man passer
Det irriterer meg grenseløst det der. Jeg orker ikke styret med å sende tilbake, for jeg har gjort det HVER gang jeg shopper påEr ikke bukser for gravide å finne i fysiske butikker lenger, fikk jeg beskjed om. Ikke engang sparkjøp hadde ei bukse å oppdrive
Jeg handler sjeldent eller aldri på nett pga jeg orker ikke å styre med størrelser og retur med sånt.. Så blir mye tights/leggings på meg fremover selv om jobben ikke godtar "treningsklær"
Her er det fremdeles en del inne på HM, men finner ikke noe annet sted.Det irriterer meg grenseløst det der. Jeg orker ikke styret med å sende tilbake, for jeg har gjort det HVER gang jeg shopper på
nett og jeg er så lei av å vente på pakker, sende tilbake, vente enda lenger og at det kanskje ikke passer det heller.
Det er sykt vanskelig å finne rett str med alle de forskjellige klesmerkene, spesielt når kroppen er i forandring. Det finnes alltids gravide kvinner, så bare et par gravidklær i fysiske butikker burde vært vanlig. I alle fall bukser og overdeler…
Gjerne si fra til meg dersom du finner noe! Sliter med samme problemetNoen som har tips til gravidbukser som har litt lengde i bena? Standard lengde på bukser funker ikke på meg da de når meg midt på ankelen
Nei, det er sjukt frustrerende. I det minste kunne de hatt noen str inne så man kunne fått prøve de da..Det irriterer meg grenseløst det der. Jeg orker ikke styret med å sende tilbake, for jeg har gjort det HVER gang jeg shopper på
nett og jeg er så lei av å vente på pakker, sende tilbake, vente enda lenger og at det kanskje ikke passer det heller.
Det er sykt vanskelig å finne rett str med alle de forskjellige klesmerkene, spesielt når kroppen er i forandring. Det finnes alltids gravide kvinner, så bare et par gravidklær i fysiske butikker burde vært vanlig. I alle fall bukser og overdeler…
Mener at jeg fant det på Cubus eller KappAhl? En av de hadde litt diverse, men husker ikke hvilken…Nei, det er sjukt frustrerende. I det minste kunne de hatt noen str inne så man kunne fått prøve de da..
Gravide handler visst bare på nett..
Har ikke funnet så mye som en ammebh engang i fysisk butikk..