Desperat etter gode gravidbukser som sitter bra!

Da skal jeg sjekke HM når jeg drar til byen nå i oktober! :) Håper jeg finner noe behagelig :joyful:
Ikke for å skuffe, men HM flytter alt av gravidklær over til nett. Så det som fins i fysiske butikker er utplukket og fylles ikke på. Det mente i allefall ei som jobber på HM her.
 
Ikke for å skuffe, men HM flytter alt av gravidklær over til nett. Så det som fins i fysiske butikker er utplukket og fylles ikke på. Det mente i allefall ei som jobber på HM her.
Neiii, jeg hater online shopping! :( Skal reise til nærmeste by på torsdag og håper de har min størrelse der så jeg får kjøpt hvis jeg passer.

Skjønner ikke hvorfor de gjør dette, da det alltid er gravide rundt i landet… Og er jo best å prøve klær når man får kulemage og kanskje i tillegg legger en del på seg. Man aner jo ikke hva man passer :oops:
 
Har dessverre ikke tips om gravidbukser, men, har noen skinny jeans fra Vero Moda som har low waist og mid-rise som jeg bruker nå i uke 19 da de går under magen! Floyd sine Emma bukser er veldig elastiske, så de funket også veldig bra ☺️
 
Neiii, jeg hater online shopping! :( Skal reise til nærmeste by på torsdag og håper de har min størrelse der så jeg får kjøpt hvis jeg passer.

Skjønner ikke hvorfor de gjør dette, da det alltid er gravide rundt i landet… Og er jo best å prøve klær når man får kulemage og kanskje i tillegg legger en del på seg. Man aner jo ikke hva man passer :oops:
Jeg vet! Det er helt håpløst. Heldigvis har de fleste god retur policy. Så er det jo masse «vanlige» klær man også kan bruke over kulemagen. Og det får man jo prøvd.
 
Kjøpte ribbestrikket leggings fra H&M og de satt mye bedre på enn mammabuksene, så da ble det en sånn bukse i en str større enn vanlig. Kjennes ut som det er plass å vokse i den også! :)
 
Er ikke bukser for gravide å finne i fysiske butikker lenger, fikk jeg beskjed om. Ikke engang sparkjøp hadde ei bukse å oppdrive :(
Jeg handler sjeldent eller aldri på nett pga jeg orker ikke å styre med størrelser og retur med sånt.. Så blir mye tights/leggings på meg fremover selv om jobben ikke godtar "treningsklær" :(
 
Er ikke bukser for gravide å finne i fysiske butikker lenger, fikk jeg beskjed om. Ikke engang sparkjøp hadde ei bukse å oppdrive :(
Jeg handler sjeldent eller aldri på nett pga jeg orker ikke å styre med størrelser og retur med sånt.. Så blir mye tights/leggings på meg fremover selv om jobben ikke godtar "treningsklær" :(
Det irriterer meg grenseløst det der. Jeg orker ikke styret med å sende tilbake, for jeg har gjort det HVER gang jeg shopper på
nett og jeg er så lei av å vente på pakker, sende tilbake, vente enda lenger og at det kanskje ikke passer det heller. :sorry:

Det er sykt vanskelig å finne rett str med alle de forskjellige klesmerkene, spesielt når kroppen er i forandring. Det finnes alltids gravide kvinner, så bare et par gravidklær i fysiske butikker burde vært vanlig. I alle fall bukser og overdeler…
 
Det irriterer meg grenseløst det der. Jeg orker ikke styret med å sende tilbake, for jeg har gjort det HVER gang jeg shopper på
nett og jeg er så lei av å vente på pakker, sende tilbake, vente enda lenger og at det kanskje ikke passer det heller. :sorry:

Det er sykt vanskelig å finne rett str med alle de forskjellige klesmerkene, spesielt når kroppen er i forandring. Det finnes alltids gravide kvinner, så bare et par gravidklær i fysiske butikker burde vært vanlig. I alle fall bukser og overdeler…
Her er det fremdeles en del inne på HM, men finner ikke noe annet sted.
 
Noen som har tips til gravidbukser som har litt lengde i bena? Standard lengde på bukser funker ikke på meg da de når meg midt på ankelen :p
 
Det irriterer meg grenseløst det der. Jeg orker ikke styret med å sende tilbake, for jeg har gjort det HVER gang jeg shopper på
nett og jeg er så lei av å vente på pakker, sende tilbake, vente enda lenger og at det kanskje ikke passer det heller. :sorry:

Det er sykt vanskelig å finne rett str med alle de forskjellige klesmerkene, spesielt når kroppen er i forandring. Det finnes alltids gravide kvinner, så bare et par gravidklær i fysiske butikker burde vært vanlig. I alle fall bukser og overdeler…
Nei, det er sjukt frustrerende. I det minste kunne de hatt noen str inne så man kunne fått prøve de da..
Gravide handler visst bare på nett..
Har ikke funnet så mye som en ammebh engang i fysisk butikk..
 
Nei, det er sjukt frustrerende. I det minste kunne de hatt noen str inne så man kunne fått prøve de da..
Gravide handler visst bare på nett..
Har ikke funnet så mye som en ammebh engang i fysisk butikk..
Mener at jeg fant det på Cubus eller KappAhl? En av de hadde litt diverse, men husker ikke hvilken…
 
jeg synes HM sine gravidbukser er forferdelige, og bestemte meg ganske tidlig for å kun kjøpe bukser som også kan brukes når graviditeten er over. Snekkerbukse fra levi’s funker som jeans, og samsøe samsøe sine uma-bukser er fine for alt fra jobb til fest. Litt pricy, men hjelper mye at man kan bruke de «for alltid». Kjøpte i uke 16 og er nå i uke 27 - fortsatt kjempefornøyd!
 
Har gitt opp jakten på bukser. Bestilte meg noen sånne magebelter nå, i håp om at det kan forlenge brukstiden på buksene jeg allerede har
 
Kjøpte på H&M prøvde først, sitter fint i to timer etter nyvasket så blir den alt for stor :banghead:
Endt opp med å bare gå i tights:hilarious:
 
Jeg har begynt å gå for snekkerbukser, ser litt ut som et barnehagebarn, men er syyyykt behagelig.
 
Back
Topp