Desperat etter gode gravidbukser som sitter bra!

Lionista

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen som har tips om gode gravidbukser som sitter uten å sagge ned eller stramme på magen? Blir litt smågæren.. Vanskelig å finne noe når det meste må bestilles på nett uten mulighet til å prøve..
Er det noen som har noen jeanslignende bukser som sitter komfortabelt og ‘fast’ på rumpa?
 
Jeg kjøpte en på zalando som sitter godt. Vil man prøve så er HM greit. Stort utvalg. Ofte greit å brette ned stoffer på magen i starten.
 
Hei! Er det noen som har tips om gode gravidbukser som sitter uten å sagge ned eller stramme på magen? Blir litt smågæren.. Vanskelig å finne noe når det meste må bestilles på nett uten mulighet til å prøve..
Er det noen som har noen jeanslignende bukser som sitter komfortabelt og ‘fast’ på rumpa?
Jeg har bare funnet fysisk på hm og de var forferdelige! Hang og slang på rumpe/lår og flippen over magen klør!!!! Håper det kommer noen gode tips
 
Kjøpte en fra Hm! Syns den er ganske grei etter noen dagers bruk. Veldig dårlig at det nesten ikke er noe utvalg i butikkene - selv i Oslo! Vanskelig å kjøpe bukser på nett som du sier.:confused:
 
Bruker ikke jeans, de siger ned og er så ubehagelige. Kjøpte noen på zalando som er supercomfy!
 

Vedlegg

  • 328EA47A-2894-467C-AB77-F1D7AC76BFEA.png
    328EA47A-2894-467C-AB77-F1D7AC76BFEA.png
    3,6 MB · Visninger: 137
  • 74A8B906-5A2F-41D5-AE72-E6A535FA8469.png
    74A8B906-5A2F-41D5-AE72-E6A535FA8469.png
    1,5 MB · Visninger: 138
Noen som vet om gode leggings som er elastisk, typ yogatights? Jeg finner liksom ingenting som sitter godt, men som likevel er behagelig... Liker bukser som sitter godt og ikke sklir, men som er myke i stoffet...
 
Noen som vet om gode leggings som er elastisk, typ yogatights? Jeg finner liksom ingenting som sitter godt, men som likevel er behagelig... Liker bukser som sitter godt og ikke sklir, men som er myke i stoffet...
Vet mange skryter av de sømløse fra HM, men har slitt litt med å identifisere hvilke, da de har flere:shifty: Har bestilt noen fra de nå nettopp (20% på nettbutikken i dag og i går), så skal teste om de er noe.
 
Noen som har prøvd gravidtightsene fra aim’n? Jeg liker de vanlige veldig godt, men har ikke prøvd å bestille gravidtightsene enda.
 
Jeg har kjøpt 2 gravidbukser på hm nylig som er i mum jeans-stil! Både skikkelig kule og behagelige :D
De har masse fint på h&m men på mammaklær så er str altfor store for meg. (I butikk)Fant masse fint første svangerskapet. Men da gikk jeg endel opp i vekt så da var det lettere å finne noe som passa. Nå så har jeg ikke gått opp så mye,så nå syns jeg alt er for stort. Alt bare siger på meg :hilarious:
 
De har masse fint på h&m men på mammaklær så er str altfor store for meg. (I butikk)Fant masse fint første svangerskapet. Men da gikk jeg endel opp i vekt så da var det lettere å finne noe som passa. Nå så har jeg ikke gått opp så mye,så nå syns jeg alt er for stort. Alt bare siger på meg :hilarious:
Åh, ja nei da skjønner jeg det blir verre :)Greit det skal være komfortabelt, men man bøt jo slippe å være redd for å miste buksa liksom :hilarious:
 
Back
Topp