Desemberbarn.

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Dere som har hatt termin på vinteren,hvilke hentesett har dere hatt?Venter en etterlengtet spire nr 2 i desember og trenger litt tips på hva jeg skal ha til babyen.

Hadde vanlig pent tynt hentesett og bilstolpose i bilstolen slik at hun holdt seg varm

Strikket sett i ren ull. Sparkebukse og jakke, sokker, votter og lue. Hadde en ullbody under.

Hvis du feks går på hjemmesidene til de forskjellige garnprodusentene så har de mange gratis oppskrifter. Eller feks gå på Instagram og søk #hentesett og se! Så kan du eventuelt låne bok på biblioteket [emoji4]

Vi hadde bare vanlig ulldress i bilstolposen, syns hentesett er litt tull. Hvem bryr seg vel om det? Babyen gjør ihvertfall ikke det annet enn at det som regel er aaaalt for stort og antageligvis noe ubehagelig å ha på[emoji23]

Edit: siden så mange ble såret av min kommentar[emoji848] dette er min mening etter å ha sett hentesettene til bekjente i og familien, finnes sikkert mange fine hentesett, for all del men vi syns det passet best med en tynn ulldress, også fordi vi hadde bilstolpose og det hadde blitt alt for varmt med hentesett oppi der[emoji87]

Last edited by a moderator:
Vi hadde bare vanlig ulldress i bilstolposen, syns hentesett er litt tull. Hvem bryr seg vel om det? Babyen gjør ihvertfall ikke det annet enn at det som regel er aaaalt for stort og antageligvis noe ubehagelig å ha på[emoji23]

Mange som bryr seg om det. Alle mine barn synes det er stas å ha slike ting som minner, og når eldste konfirmerte seg i fjor ble blant annet hentesettet hengt opp som en del av dekorasjonene, sammen med bildet av ungen i klærne. Stas! [emoji173]

Og det trenger verken være for stort eller ubehagelig å ha på. [emoji6]

Hva er poenget med å svare sånn? Det er mange som bryr seg om det og synes at det er en koselig greie. Du får mene hva du vil men ikke gjør narr av av hva andre mener/gjør.

Hvor i alle dager gjør jeg narr av noen?

Mange som bryr seg om det. Alle mine barn synes det er stas å ha slike ting som minner, og når eldste konfirmerte seg i fjor ble blant annet hentesettet hengt opp som en del av dekorasjonene, sammen med bildet av ungen i klærne. Stas! [emoji173]

Og det trenger verken være for stort eller ubehagelig å ha på. [emoji6]

Jeg syns det er viktigere at ungen har noe behagelig på sånn helt i starten. Finnes for all del mange fine hentesett altså sier ikke det men de jeg har sett har ungen omtrent drukna og det syns jeg ser ubehagelig ut, skriver jo ikke at det gjelder alle da og svarte for all del ikke for å gjøre narr av noen som jeg nå får slengt på meg av andre her, svarte for å svare hva jeg hadde på våre unger, syns det bør være innafor å svare selv om man ikke gjør ting som alle andre.

Tåpelig svar.

Back
Topp