Desemberbaby?

Så gøy å høre;) gledelig å høre at det går bra;) spennende og gleder meg til oppdateringen;P
 
Modent og mykt, 1cm åpning enda, og vil strippe meg på mandag om det ikke har skjedd noe mer til da siden jeg er såpass sliten :)
Jeg krysser fingrene for å slippe å strippes! :)
 
Trodde hun noe ville kunne skje av seg selv i helga?
Er så spennende! :)
Hun sa jeg måtte ta kontakt ved hyppigere/sterkere kynnere, men kunne ikke si noe om hvor lang tid det ville ta siden det har tatt så lang tid fra hun sa innen en uke, men at mulighetene er der for at det kan bli når som helst, selv om jeg fortsatt kan kunne gå helt til termin og lengre :) men nå vil hun ikke la meg gå så lenge, så på mandag om kroppen er klar, så blir jeg strippet :)
 
Da har jeg vært hos jordmor igjen, andre gang denne uken :)
Ser veldig bra ut, og hun sier fødselen min kommer til å gå snart når den først er i gang :) Hun hadde litt lyst til å starte meg i dag, men samtidig ville hun holde meg igjen til over nyttår så fremst baby vil holde seg inne til da :) så satser vi nå på at hun ikke har trigget noe på undersøkelsen :)
Ellers ville hun bare anbefale å slappe av, sove når jeg får til og bare ligge eller sitte når anledningen byr seg og be mannen om å styre i huset de siste dagene :) Ny time på tirsdag!
 
Da har jeg vært hos jordmor igjen, andre gang denne uken :)
Ser veldig bra ut, og hun sier fødselen min kommer til å gå snart når den først er i gang :) Hun hadde litt lyst til å starte meg i dag, men samtidig ville hun holde meg igjen til over nyttår så fremst baby vil holde seg inne til da :) så satser vi nå på at hun ikke har trigget noe på undersøkelsen :)
Ellers ville hun bare anbefale å slappe av, sove når jeg får til og bare ligge eller sitte når anledningen byr seg og be mannen om å styre i huset de siste dagene :) Ny time på tirsdag!
Gøøøøy! :D ææææ tenk hvor det nærmer seg!
 
Back
Topp