x1xtrangtanga
Glad i forumet
er man egoistisk om man får desember barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mesaana
Hadde jeg vært mindre egoist vist jeg tok abort når jeg fikk vite at jeg hadde termin i desember?[8|]
ORIGINAL: Greven av gral
Hadde jeg vært mindre egoist vist jeg tok abort når jeg fikk vite at jeg hadde termin i desember?[8|]
Kunne du ikke planlagt bedre da????
eller knipi igjen beina til over nyttår??
Det var det ei som sa til meg når jeg hadde termin i desember. At gutten ble til på P-piller hadde ikke så mye å si[:D]
ORIGINAL: Greven av gral
Kunne du ikke planlagt bedre da????
eller knipi igjen beina til over nyttår??
Det var det ei som sa til meg når jeg hadde termin i desember. At gutten ble til på P-piller hadde ikke så mye å si[:D]
Han min var planlagt da, men jeg viste ikke så mye annet om svangerskapet annet enn hvordan man ble gravid, hvordan man beregnet termin og sånt lærte jeg etter på.[8D]
Viktigste for meg var å bli gravid, terminen var ikke så nøye, han kom når han kom. Håpte på nyttårbarns da, hadde termin 29.desember, men han ville komme en uke før. Bare glad jeg slapp å gå overtid og at han var frisk og sunn.[:)]
ORIGINAL: Oktoberjente88
er man egoistisk om man får desember barn?