Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er svak strek ja! Og jeg synes jeg ser rosa farge, men hadde ventet litt til med å hoppe i taket av glede for det kan forekomme skyggestreker som lurer. Men håper det der er en ekte babystrekNoen andre som ser svak strekk? Vises mye bedre i virkeligheten. Vi hadde en sterk diskusjon ang dette

Håpe det ja. Vi hadde skygge strekk forrige gang også men på selve test dagen. Sterk strekk kom ikke før veldig lenge etterpå.Det er svak strek ja! Og jeg synes jeg ser rosa farge, men hadde ventet litt til med å hoppe i taket av glede for det kan forekomme skyggestreker som lurer. Men håper det der er en ekte babystrek![]()
Ser strekNoen andre som ser svak strekk? Vises mye bedre i virkeligheten. Vi hadde en sterk diskusjon ang dette
Bedre bilde!! Jeg tok en test igår også men hadde ingen strekk men i dag er den tydelig. Jeg håper dette ikke er en skygge Vis vedlegget 476348
Absolutt strek, gratulerer
Takk jeg håper bare at den blir sterkereAbsolutt strek, gratulerer![]()
Tydelig strek! GratulererBedre bilde!! Jeg tok en test igår også men hadde ingen strekk men i dag er den tydelig. Jeg håper dette ikke er en skygge Vis vedlegget 476348

Tussen takk, tok en ny test og strekken de definitely rosa og sterkere!!Tydelig strek! Gratulerer![]()