Desember 2021

Jeg pleier starte rett etter innsett for å teste ut Ovitrelle :D
Det har jeg også gjort- vær du trygg, haha :p
Her er ikke siste dagers tester med,- var såvidt synlig på de to siste. Så er ute hos meg- og sånn sett nå spenningen begynner når jeg tester igjen :)

Vedlegg

• 1EE27444-CB02-4451-8D60-CF508C045104.jpeg
    1EE27444-CB02-4451-8D60-CF508C045104.jpeg
    865,3 KB · Visninger: 97
Ultralyd i dag! 13 egg som ser greie ut! Noen litt små, men skal ta ekstra dose i kveld:)
Uttak fredag:nailbiting: Veldig nervøs!
Noen som har hatt uttak på en fredag? Hører til porsgrunn. Når får man beskjed om det vært befruktelse og hvor mange? Og om de deler seg riktig og alt? Blir evt innsett på mandag.
Er veldig nervøs nå, siden det er første forsøk:smiley-ashamed004
Var du på uttak fredag nå før helgen? Jeg er også i Porsgrunn og hadde uttak da. Jeg ble ringt opp lørdag og dikk beskjed om antall befruktede egg. Om de deler seg som de skal og alt går bra blir det innsett onsdag. Lykke til i morgen :)

Var du på uttak fredag nå før helgen? Jeg er også i Porsgrunn og hadde uttak da. Jeg ble ringt opp lørdag og dikk beskjed om antall befruktede egg. Om de deler seg som de skal og alt går bra blir det innsett onsdag. Lykke til i morgen :)
Hei! Ja, jeg var der nå på fredag. De ringte meg også på lørdag, som du ser på et innlegg jeg har her:) Skal også ha innsett onsdag om det ene egget som ble befruktet fortsetter å dele seg. Men jeg bare har ikke håpet at det klarer seg til onsdag:sad010:Heartred

På tide med desembergruppe:Heartred

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING
Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 4. innsett (ICSI#3) - Letrozol/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Innsett uke 49/50

Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - planlagt oppstart med nesespray uke 51

STIMULERER
Mini_G - 35 - B2 - Fertilitetssenteret - Forsøk1 - Menopur

BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - #1 ICIS Forsøk - Menopur/Fyremadel

soloprøver2020 - 35 - B1 - Ciconia Aarhus - 2. innsett på andre IVF - Ovitrelle, Crione - innsett ca. uke 49

Sandy01 - 30 - Barn nr1 - porsgrunn - Forsøk 2(men ble avbrutt forrige) - menopur 1200iu, bemfola, fyremadel og ovitrelle - venter på oppstart ca. 02.12

RUGER
Vilje35 - 35 - B1- Hausken - Forsøk 1- Gonal F/Ovitrelle/Cyclogest - innsett uke 49/50

Prøvedorris-28-Første barn-Riksen-Fryseforsøk #2 (fra ICSI #2) -Progynova/Crinone-Innsett uke 48/49

Cashewnuddå-37-b3-Aleris-Hamlet-#4-progynova/cyclogest-23/11,usikker innsett

Timi90 - 31 - B1 - Medicus - 4. innsett (FET #1 fra ICSI #3) - Progynova og Cyclogest - Innsett uke 48/49

Mini_S - 32 - B2 - Haugesund - 1.innsett (ICSI#2) - fryseforsøk i naturlig syklus - innsett uke 49

TOTALFRYS

GRAVID

AVBRUTT
Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Søskenforsøk 1 - Gonal F/Fyremadel - Innsett uke 50

IKKE GRAVID
På tide med desembergruppe:Heartred

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING
Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 4. innsett (ICSI#3) - Letrozol/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Innsett uke 49/50

Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - planlagt oppstart med nesespray uke 51

STIMULERER
Mini_G - 35 - B2 - Fertilitetssenteret - Forsøk1 - Menopur

BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - #1 ICIS Forsøk - Menopur/Fyremadel

soloprøver2020 - 35 - B1 - Ciconia Aarhus - 2. innsett på andre IVF - Ovitrelle, Crione - innsett ca. uke 49

Sandy01 - 30 - Barn nr1 - porsgrunn - Forsøk 2(men ble avbrutt forrige) - menopur 1200iu, bemfola, fyremadel og ovitrelle - venter på oppstart ca. 02.12

RUGER
Vilje35 - 35 - B1- Hausken - Forsøk 1- Gonal F/Ovitrelle/Cyclogest - innsett uke 49/50

Prøvedorris-28-Første barn-Riksen-Fryseforsøk #2 (fra ICSI #2) -Progynova/Crinone-Innsett uke 48/49

Cashewnuddå-37-b3-Aleris-Hamlet-#4-progynova/cyclogest-23/11,usikker innsett

Timi90 - 31 - B1 - Medicus - 4. innsett (FET #1 fra ICSI #3) - Progynova og Cyclogest - Innsett uke 48/49

Mini_S - 32 - B2 - Haugesund - 1.innsett (ICSI#2) - fryseforsøk i naturlig syklus - innsett uke 49

TOTALFRYS

GRAVID

AVBRUTT
Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Søskenforsøk 1 - Gonal F/Fyremadel - Innsett uke 50

IKKE GRAVID

Beadybird her. 38 - B2 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 -Menopur/Fyremadel/Ovitrell/Lutinus - Innsett onsdag uke 50.

Har nå verpet 8 egg hvorav 8 ble befruktet. Uttak var helt j*****, så håper noen av disse deler seg som de skal og blir der det skal være etter innsett. Første forsøk og jeg har ikke satt meg særlig inn i dette. Har roen over meg foreløpig :)

Last edited:
Hei! Ja, jeg var der nå på fredag. De ringte meg også på lørdag, som du ser på et innlegg jeg har her:) Skal også ha innsett onsdag om det ene egget som ble befruktet fortsetter å dele seg. Men jeg bare har ikke håpet at det klarer seg til onsdag:sad010:Heartred
Heldigvis er det bare ett egg som skal til ❤️ Fikk de hentet ut mange?

Heldigvis er det bare ett egg som skal til ❤️ Fikk de hentet ut mange?
Dessverre. Bare 4, men 3 var moden❤️ Og bare den ene ble befruktet. Hadde mange eggposer på UL, men tydeligvis var de fleste uten egg:( Så hatt en veldig psykisk knekk i helgen. Men trenger som sagt bare ett egg! Men får en panikk over meg flere ganger om dagen om at jeg får en tlf, og må ha nytt forsøk…..:Heartred

Dessverre. Bare 4, men 3 var moden❤️ Og bare den ene ble befruktet. Hadde mange eggposer på UL, men tydeligvis var de fleste uten egg:( Så hatt en veldig psykisk knekk i helgen. Men trenger som sagt bare ett egg! Men får en panikk over meg flere ganger om dagen om at jeg får en tlf, og må ha nytt forsøk…..:Heartred
Jeg er jo helt fersk i dette og det er så klart lettere sagt enn gjort. Men altså, stress og uro er noe av det verste for kroppen, så kanskje du kan prøve å gjøre ting som gjør deg godt og tilbringe tid med noen som får deg til å føle deg bra? Så du får negative tanker litt på avstand. Det som skjer nå er helt ut av kontroll, i mellomtiden skal du være stolt av deg selv for det du har gjennomgått og det ene egget som har blitt befruktet ❤️

Prøverør er en berg og dalbane med følelser og skjønner så godt fortvilelsen din:Heartred
Krysser fingrene for egget ditt :smiley-angelic001

Jeg er jo helt fersk i dette og det er så klart lettere sagt enn gjort. Men altså, stress og uro er noe av det verste for kroppen, så kanskje du kan prøve å gjøre ting som gjør deg godt og tilbringe tid med noen som får deg til å føle deg bra? Så du får negative tanker litt på avstand. Det som skjer nå er helt ut av kontroll, i mellomtiden skal du være stolt av deg selv for det du har gjennomgått og det ene egget som har blitt befruktet ❤️
Btw. Ett befruktet egg av 3 modne er 33% det! ☺️

Jeg er også helt fersk, siden det er første forsøk❤️ Og jeg har vært helt rolig under stimulering, og tatt ting som det kommer. Men etter fredag så ble jeg litt nede. Men har heldigvis er utrolig bra mann som drar meg opp, og får meg til hektene igjen. Så vi har prøvd å ha det koselig i helgen og tenk litt på andre ting. Men ja, stress og uro er ikke bra for kroppen og gjør ikke ting bedre! Vi må bare håpe på egget vårt❤️

10 DPO i morgen, er så sykt fristende å starte testingen… lurer på om jeg klarer å holde meg… når har dere andre tenkt å teste?

Ifølge denne nettsiden er 10 dpo dagen da flere gravide tester positivt enn negativt: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10
Den er basert på selvrapportering, så er ikke akkurat forskning, men likevel interessant, synes jeg.
Jeg fikk selv positiv digital 10dpo, så ville ikke klart å holde meg.:)

Jeg skal på ny kontroll i morgen, så blir spennende å se. Har aldri før hatt problemer at eggløsning ikke kommer eller er veldig sein, så blir litt forvirret av dette. Har lest om dårlige parti med babyplan eggløsningstester, så blir jo interessant å se i morgen om testen er helt på bærtur. Håper det :nailbiting:

Så mange bekymringer man må gjennom. Håper alt er i rute i morgen og at det bare er noe med partiet.

Ifølge denne nettsiden er 10 dpo dagen da flere gravide tester positivt enn negativt: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10
Den er basert på selvrapportering, så er ikke akkurat forskning, men likevel interessant, synes jeg.
Jeg fikk selv positiv digital 10dpo, så ville ikke klart å holde meg.:)
Jeg har egentlig bestemt meg for å vente med og teste frem til 14dpo, får se om jeg klarer det :p Først må jeg igjennom innsett i morgen da :)
Har testet så mye mens mannen ble stimulert, hver gang med håp om positiv, men den kom aldri. Man innbiller seg mange symptomer på graviditet også :hilarious:

Røyk på en jeg vettu dere- ryggrad som en glassmanet… :p

nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).

jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde:nailbiting:

Vedlegg

• FCB9C274-9C1C-4133-8DBC-84233A906380.jpeg
    FCB9C274-9C1C-4133-8DBC-84233A906380.jpeg
    804,9 KB · Visninger: 111

nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).

jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde:nailbiting:
Enig! Synes absolutt jeg kan skimte noe :nailbiting::smiley-angelic001:D

Skimter noe jeg også! Spennende :woot:

Back
Topp