Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braTakkgikk fint! Splintene ute!
ÆsjArg! Fikk nettopp beskjed at en kollega er bekreftet smittet, ellers vet vi lite. Så da er det kommet inn til oss også
Håper så inderlig ikke dette ødelegger min siste jul med pappa![]()
Uff får ikke hoppes du er smittaArg! Fikk nettopp beskjed at en kollega er bekreftet smittet, ellers vet vi lite. Så da er det kommet inn til oss også
Håper så inderlig ikke dette ødelegger min siste jul med pappa![]()
Skinne på i 2 uker nå, evt skinke som autocorrect ville ha det tilSå bra
Skinke XDSkinne på i 2 uker nå, evt skinke som autocorrect ville ha det til![]()
Lykke tilSkinke XD
Jeg skal på nytt røntgen på fredag
Jeg regner med at jeg blir smittet en eller annen gang, men er så redd for å havne i karantene over lengre tid og gå glipp av julaften med pappaUff får ikke hoppes du er smitta
Klart det. Skinke er jo greit å ha..... Eller.....Skinne på i 2 uker nå, evt skinke som autocorrect ville ha det til![]()
Er det da jeg ikke skal si at her i huset holder vi med GlimtHåpe den kan fikses av gubben.ja off. Heia Brann!!
På brødskiva er det helt ok, i hvertfall krydderskinke. På hånda derimot velKlart det. Skinke er jo greit å ha..... Eller.....
Haha sant. Vel helt ærlig bryr ikke jeg meg sånnsett. Ikke bergenser. Men vil tro oldefar er fortvila nåEr det da jeg ikke skal si at her i huset holder vi med Glimt![]()
Ikke så veldig interessert vi hellerHaha sant. Vel helt ærlig bryr ikke jeg meg sånnsett. Ikke bergenser. Men vil tro oldefar er fortvila nå![]()
OkiIkke så veldig interessert vi heller
Men har fulgt litt med på tabellen..
Masse lykke til.Da venter man bare på resultat av hurtigtesten, fikk beskjed at jeg var på jobb med vedkommende på mandag![]()
På hånda er det litt mer.... Ja. Ikke så lurt med krydderskinke i alle fallPå brødskiva er det helt ok, i hvertfall krydderskinke. På hånda derimot vel![]()
Snart klart svarDa venter man bare på resultat av hurtigtesten, fikk beskjed at jeg var på jobb med vedkommende på mandag![]()