Desember 2021 - endelig jul!

God morgen ja. Snart på skadepoliklinikken her. Spent!

God morgen til deg også.
Tilbake på jobb i 20% fra i dag, starter rolig.
Hadde egentlig tenkt å starte å jobbe litt først kl 12, men skulle bare sjekke noe, og ops, der var et møte jeg burde være med på.
Første møte ferdig, skal gå gjennom noe e-post (hjelp, jeg har 2 måneder med e-post liggende jeg må gå gjennom), og nytt møte senere i dag.

I tillegg må jeg opp på skistadion og sjekke om det faktisk går an å gå opp der, eller om det bare er is, vi skal visstnok har en bursdagsfeiring der senere i dag.

Da stenger restaurantene en etter en her, to skoler har valgt digital undervisning den siste tiden. Levering av ungene ute ved grovgarderoben, foreløpig ikke nistemat, men kommer vel det også snart :p

Er spent på om vi kan få være med våre på julaften. Ting har vært litt krise i området, så kan fort skje at vi blir sittende i karantene :p

Da var vi på den igjen veiledning via join. Jeg sitter hjemme. Gutten og støttepedagog i bhg, specialpedagog på sitt kontor og veileder fra BUP sitter hjemme. Fantastisk at veiledning kan fortsette via nett fast vi ikke kan møtes:)

Det passer mildt sagt dårlig at det ikke ser ut til at mannen får skikk på vaskemaskina! Dette har vi ikke tid til!

Ja.

Jeg har visse håp om at det kanskje kan gå, men han tok pause for å se brann - kamp og det er en lidelse i 120 minutter og det gjør så in Mari vondt og jeg tror ikke han er trygg rundt en ikke-samarbeidende vaskemaskin på en stund enda....

Håper den kan bli ordnet, 12 år gammel maskin så klarer han det ikke selv er det neppe noe vits i å få noen proffe til å se på den. Da er der å kjøpe ny. Før jul i så fall.

Men hvem vet.

Denne lidelsen på tv skal trolig utvides med straffespark - konk og hittil i kampen har jo brann bomma på to straffe....

Ja.

Jeg har visse håp om at det kanskje kan gå, men han tok pause for å se brann - kamp og det er en lidelse i 120 minutter og det gjør så in Mari vondt og jeg tror ikke han er trygg rundt en ikke-samarbeidende vaskemaskin på en stund enda....

Håper den kan bli ordnet, 12 år gammel maskin så klarer han det ikke selv er det neppe noe vits i å få noen proffe til å se på den. Da er der å kjøpe ny. Før jul i så fall.

Men hvem vet.

Denne lidelsen på tv skal trolig utvides med straffespark - konk og hittil i kampen har jo brann bomma på to straffe....
Håpe den kan fikses av gubben. :) ja off. Heia Brann!!

Back
Topp