Men er vel barnet som opereres her? Det aldre vet hegSyktbarndagene kan også brukes ved barnepassers sykdom så dersom den som skal opereres egentlig skulle ha tatt seg av barnet og hun jobbe så kan hun bruke syktbarndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er vel barnet som opereres her? Det aldre vet hegSyktbarndagene kan også brukes ved barnepassers sykdom så dersom den som skal opereres egentlig skulle ha tatt seg av barnet og hun jobbe så kan hun bruke syktbarndag
Barna et jo ikke syke så da blir det jo feil å bruke sykt barn ?
Gjøres nok veldig forskjellig rundt, glad vi slipper brukr sykt barn dager på detMin arbeidsgiver mener det er sykdom at mine må til øyelege f. Eks. Det er jo helsa deres. Og helsestasjon er helse-oppfølging. Og operasjon er jo sykdom?
Alternativet hos oss er ikke lønnet perm. Men avspasering
Ja, skulle gjerne sluppet det. Men hakket bedre enn å måtte avspssere.Gjøres nok veldig forskjellig rundt, glad vi slipper brukr sykt barn dager på det
Ja stemmer det. Jenta på 7 skall opereres og hun må ha med følge.Jeg oppfatter det som at barnet skal opereres og må følges?![]()
Så kjedeligtKom ut til punktert dekk på elbilen igår, så måtte skifte til et sommerdekk og snike meg bort til verkstedet idag![]()
Og du har 6åring i hus imorgen!Det er fritt frem å neste år fortelle meg at vi skal pynte før.
Det vikle vært kjekt, det.
Virkelig.
Året har ikke vært helt lett og ingenting blitt helt sånn der skulle. Men jul blir det jo.
Om noen timer. Tatt smertestillende for andre gang i dag pga ryggen. Det gikk bra lenge men skar seg igjen i kveld.
Og det er en del igjen å gjøre enda.
Og sa snakker vi ikke om strøkent hus, shinet bad (det er vasket altså. Men fullt av klær igjen) og kjøkkenet er ikke helt sånn jeg hadde ønsket.
Men det er grenser for hvor lenge jeg skal holde på i natt.
Men noe må jeg gjøre.
Bake til bursdagen.
Og spisebordet. Minimum.
Kjellergsngene ser ikke ut. Og kommer neppe til å gjøre det heller. Ikke i år. Jeg bare klarer ikke.
God jul til deg og dineGod jul!!
Det var jeg.Og du har 6åring i hus imorgen!
Gratulerer med 6åringDa har min rykende ferske 6 åring stått opp for litt siden. Hun synes ikke hun trenger å vekke søsken for at de skal synge på senga og komme med gaver. Hun var stua full av julegaver hun ikke rakk å leke så mye med i går.