Desember 2020❤️

Fikk disse i dag, 12 dpo. Helt uventet og svært gledelig!!

:woot::woot: Du!! Dette var en skikkelig gladnyhet og god grunn til å være optimistisk!!! Er så håpefull for deg :cat::cat:

:woot::woot: Du!! Dette var en skikkelig gladnyhet og god grunn til å være optimistisk!!! Er så håpefull for deg :cat::cat:

Takk, kjære deg! Jeg tør ikke slippe jubelen løs enda. Har mistet før, så er redd det skjer igjen. Men en så lenge er jeg gravid!!

Takk, kjære deg! Jeg tør ikke slippe jubelen løs enda. Har mistet før, så er redd det skjer igjen. Men en så lenge er jeg gravid!!

Ja, jeg husker at du sa du hadde blitt gravid før, skjønner godt da at du venter med å juble :Heartpink men det er en stor milepæl i riktig retning :Heartpink:Heartpink

Rart å tenke på at hadde første IVF forsøket vært vellykket, ville jeg hatt termin i desember. Men så ble det heller 2 streker i desember :)

Håper alle har hadde en fantastisk dag i går, uannsett utfall av forsøket sitt :happy:

Fikk nettopp mensen, så da er det bare å se fremover. Denne runden gikk veldig greit psykisk helt frem til julaften. Det ble veldig tungt å stå der med negativ test og så pakke opp ultralydbilde fra venninnen min senere på kvelden, spesielt siden hun i samme slengen snakket om at hun egentlig ikke ville ha flere barn og ikke skjønner hvordan hun kan være så "uheldig å bli gravid av ingenting". Det gikk faktisk kaldt nedover ryggen min.

Skal bruke siste rest av året på å være lei meg, og så skal 2020 gå i glemmeboka!

Gratulerer så mye til dere som fikk tidenes julegave, heier på dere ❤

kjenner på den hvor man blir akutt lei seg av at andre får det til. Forrige forsøket mitt va vi på besøk hos svigersøster som akkurat hadde født, å jeg måtte bare gå ut.. tårene fosset da jeg satte meg i bilen.. akkurat den er fæl å kjenne på. Men jeg er i samme båt tror jeg.. venter bare på HCG svarene..

kjenner på den hvor man blir akutt lei seg av at andre får det til. Forrige forsøket mitt va vi på besøk hos svigersøster som akkurat hadde født, å jeg måtte bare gå ut.. tårene fosset da jeg satte meg i bilen.. akkurat den er fæl å kjenne på. Men jeg er i samme båt tror jeg.. venter bare på HCG svarene..

Helt forferdelig følelse :( Også får man så dårlig samvittighet for at man ikke klarer å glede seg på andres vegne med en gang! Håper 2021 ender med baby for deg ❤

Det kommer på egne verdie man har og personlighet meg eier selv. JA - ingen tvil ,det sårer grusomt når alle rundt får det til . Men man skal ikke miste seg selv og blir til en dårligere versjon av seg selv.
Jeg har hadd barneønske siden jeg var 27 , har vart i parforhold sammen i 13 år. Jeg er 37 år nå .Og vi fikk opplved en del nedturer alredig på de to siste år.
Men jeg gledet meg altid over de som vart rundt meg og blir gravid med Ivf og fått barn. Det fungerer som en motivasjon , en påminnelse at man skal ikke gi opp!

Helt forferdelig følelse :( Også får man så dårlig samvittighet for at man ikke klarer å glede seg på andres vegne med en gang! Håper 2021 ender med baby for deg ❤

ja, kjenner på samvittigheten når jeg må rømme unna litt, men dem skjønte veldig godt når jeg beklaget på det sterkeste å dem faktisk fikk mulighet til å forstå hvorfor også :) da ble det lettere. Tusen takk :) håper du også får babyønsket oppfylt i år :D

Det kommer på egne verdie man har og personlighet meg eier selv. JA - ingen tvil ,det sårer grusomt når alle rundt får det til . Men man skal ikke miste seg selv og blir til en dårligere versjon av seg selv.
Jeg har hadd barneønske siden jeg var 27 , har vart i parforhold sammen i 13 år. Jeg er 37 år nå .Og vi fikk opplved en del nedturer alredig på de to siste år.
Men jeg gledet meg altid over de som vart rundt meg og blir gravid med Ivf og fått barn. Det fungerer som en motivasjon , en påminnelse at man skal ikke gi opp!

Man er ikke et dårligere menneske bare fordi man blir emosjonell når alle andre blir gravide. Folk må få lov til å reagere og bearbeide på den måten de får til. Det er mange komplekse følelser involvert. Det er ingen reaksjoner som er bedre enn andre her.

Man er ikke et dårligere menneske bare fordi man blir emosjonell når alle andre blir gravide. Folk må få lov til å reagere og bearbeide på den måten de får til. Det er mange komplekse følelser involvert. Det er ingen reaksjoner som er bedre enn andre her.
Jeg er 100 % enig med deg :Heartred
Det er ikke snakk om man skal la vare blir emosjonell , ellers man blir sett som en dårligere mennenske pgv psykiske reaksjoner .
Jeg tror kanskje du misforståd meg litt.
Jeg snakker om misunnelse , lettelse og glede over man slapper unna det de andre plages med og så videre .Den type mørke side finer jeg ikke meg i . Og da kan man umulig la vare legge merke hvorrdan den Ivf processen former oss ,på så mange ulike måte , og ikke altid den god retning . Dessverre .

Jeg er 100 % enig med deg :Heartred
Det er ikke snakk om man skal la vare blir emosjonell , ellers man blir sett som en dårligere mennenske pgv psykiske reaksjoner .
Jeg tror kanskje du misforståd meg litt.
Jeg snakker om misunnelse , lettelse og glede over man slapper unna det de andre plages med og så videre .Den type mørke side finer jeg ikke meg i . Og da kan man umulig la vare legge merke hvorrdan den Ivf processen former oss ,på så mange ulike måte , og ikke altid den god retning . Dessverre .

Jeg skjønte at du ikke mente noe vondt med det du sa :) Jeg følte bare for å understreke at alle følelser er lov i tilfelle andre skulle lese det og tenke at de var en dårlig person dersom de blir lei seg eller misunnelig når andre får barn.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg er også enig i at det er viktig å jobbe med følelsene sine og ikke bare være negativ. Jeg syns du er sterk som klarer å håndtere slike situasjoner på den måten du gjør :)

Jeg er veldig tilhenger av den tanken om at man må gjøre det man kan for å overleve denne prosessen. Jeg er f.eks. ikke der at jeg umiddelbart blir glad når min venninne blir gravid veldig lett, og i tillegg sier at hun er uheldig. Og det er helt greit! Jeg blir så klart glad etter hvert når jeg får bearbeidet følelsene mine. Men poenget mitt er at alle følelser er lov, og man skal ikke føle skam dersom man ikke bare har gode tanker alltid :) Jeg tror det er noe som naturlig medfølger denne prosessen med å prøve å bli gravid, og folk håndterer det forskjellig.

Også må jeg bare si at jeg blir kjempeglad og håpefull når andre her inne blir gravide ❤ Det er godt å se at folk som har strevd lenge endelig kommer i mål!

Jeg tror ikke vi noen gang kommer å forstå de andre som kan sier sånne ting ,som for eksempel venninnen din sa :wideyed:.Og de forstå ikke oss -så enkelt er det .Så ja det er spesielt , og noen gang kan være for mye til å håndterer det pent.;)

Det som egentlig var poenget men den første kommentar jeg la ut :bookworm:,at man skal vare grei med hverandre ,extra grei når man står i samme situasjon og da mener jeg -ufrivilig barnløs.:blackeye:

Back
Topp