Desember 2020❤️

Herrefred, alt som het ro og bedagelighet er kastet rett ut vinduet :rolleyes: Har lagt fram test og urinprøvekopp til i morgen tidlig, 9 dpo. Jeg vet det er å be om trøbbel, men jeg MÅ bare :hilarious: Ikke fordi jeg tror den er positiv, men heller for å begynne å venne meg til negative tester :confused:

Tune in tomorrow kl 07.00 for å se tidenes trainwreck gå rakt åt hælvette :banghead:

Herrefred, alt som het ro og bedagelighet er kastet rett ut vinduet :rolleyes: Har lagt fram test og urinprøvekopp til i morgen tidlig, 9 dpo. Jeg vet det er å be om trøbbel, men jeg MÅ bare :hilarious: Ikke fordi jeg tror den er positiv, men heller for å begynne å venne meg til negative tester :confused:

Tune in tomorrow kl 07.00 for å se tidenes trainwreck gå rakt åt hælvette :banghead:
Jeg skal følge spent med og heier på positiv test :gen014

Sånn gjort jeg å faktisk :hilarious: 13 dpo i morgen :angelic:
Håper du få 2 lines på dine :hello2 ;)

Hadde innsett for en uke siden, og tegnene begynte ikke og komme før i går :wideyed: Sist husker jeg at jeg hadde vondt i ryggen 2 dager etter innsett.
Er fryseforsøk, så ikke så mye hormoner før lutinusen som jeg begynte med på innsett dag, på ferskforsøkene er det alltid mye mage kramper og smerter over alt :dead:
Blir så spennende å se når tiden er inne for å teste ❤️ Jeg er stikk motsatt, tester og tester. Prøver å få litt kontroll :hilarious: Skjønner hva du mener med mye som foregår under fersk. Jeg føler litt at jeg har etablert kroniske menssmerter i rygg og mage etter det halvåret her! Først graviditet, så MA, og så to runder med progesteron og nå hele ivf-pakka :bored: helt umulig å kjenne hva som er hva :shy:

Krysser fingrene! ❤️

Haha. Spennende, lykke til :-)

Er det flere av dere som blir litt mentalt frynsete av å stå på progesteron? Jeg syns de andre hormonene gikk veldig greit, men nå altså! En aldri så liten meltdown i dag. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke å fortsette på denne karusellen dersom dette forsøket ikke går :arghh:

Jeg blir ikke frynsete, bare sinnsykt trøtt. Føler jeg kunne sovet hele døgnet.

Det blir bedre når vi får hormonene ut av kroppen! Er veldig intenst når man står midt i det! Jeg har orket 4 ferskforsøk, og må sikkert ha flere. Er sinnsykt tøft, men hvis man ikke orker er på en måte barnedrømmen knust:-)

Første test tatt, 9 dpo. Den var blenda. Eller, NOE dukket opp etter sånn 15 min, men det er jo så ugyldig som du får det :hilarious: Trooooor jeg skal ta en ny i morgen tidlig, og hvis den er like blenda skal jeg vente til 13 dpo som er dagen før mensen.

Vet at 9 dpo er tidlig, men føler litt at håpet er ute. Det går relativt greit, er en liten lettelse i å vite hva som skjer også :)

Blir så spennende å se når tiden er inne for å teste ❤️ Jeg er stikk motsatt, tester og tester. Prøver å få litt kontroll :hilarious: Skjønner hva du mener med mye som foregår under fersk. Jeg føler litt at jeg har etablert kroniske menssmerter i rygg og mage etter det halvåret her! Først graviditet, så MA, og så to runder med progesteron og nå hele ivf-pakka :bored: helt umulig å kjenne hva som er hva :shy:

Så du hadde vondt i ryggen ved graviditet også? Har blitt så usikker på vond rygg, forventer jo at mensen kommer hvert øyeblikk :confused: Første graviditeten min var det jo at mensen ikke dukka opp som fikk meg til og teste, men det var ikke IVF, så veit ikke helt om det er så stor forskjell på deg o_O
Hehe, trudde jeg skulle drive med testing sjøl, men viste seg rett og slett at jeg er for pinglete :hilarious:

Dette skjedde med meg (blødningen altså), og dessverre advarte st Olavs om at det kan skje og om den gamle slimhinnen ikke blør ut skikkelig må forsøket brytes :( Det tok seg heldigvis opp for meg, men ikke før noe ala cd3 liksom, da er mensen som oftest nesten over for min del. Lykke til! Den tar deg sikkert opp ila en dag el to :)
Blødningen tok seg heldigvis skikkelig opp i går kveld :wacky: ikke ofte jeg blir så glad når jeg kjenner menssmerter kommer for fullt :D

Så du hadde vondt i ryggen ved graviditet også? Har blitt så usikker på vond rygg, forventer jo at mensen kommer hvert øyeblikk :confused: Første graviditeten min var det jo at mensen ikke dukka opp som fikk meg til og teste, men det var ikke IVF, så veit ikke helt om det er så stor forskjell på deg o_O
Hehe, trudde jeg skulle drive med testing sjøl, men viste seg rett og slett at jeg er for pinglete :hilarious:
Ja, hadde vond rygg, men det startet når det gikk galt i svangerskapet. Ingen god sammenligning sånn sett, men tror det er vanlig å få litt ryggsmerter av hormoner uansett. Jeg har planlagt alle mine forsøk (assistert), så har ikke akkurat fått meg noen overraskelser. Nå er jeg i gang med å teste ut Ovitrelle, og det er jo i overkant spennende :smiley-angelic001

Med fare for å gå på en Ovitrelle-smell, så syns jeg testene stiger litt. 11 dager etter Ovitrelle i dag :smiley-angelic001

IMG_20201222_122104.jpg

IMG_20201222_132307.jpg

Ja, hadde vond rygg, men det startet når det gikk galt i svangerskapet. Ingen god sammenligning sånn sett, men tror det er vanlig å få litt ryggsmerter av hormoner uansett. Jeg har planlagt alle mine forsøk (assistert), så har ikke akkurat fått meg noen overraskelser. Nå er jeg i gang med å teste ut Ovitrelle, og det er jo i overkant spennende :smiley-angelic001

Skjønner. Har også hørt om andre som som får vondt i ryggen. Trur også det er hormonelt hos meg.
Trur jeg hadde kjemisk sist, men testa ikke før jeg begynte og blø, og blødning kom kvelden før testdag. Husker jeg hadde helt forferdelig vondt i ryggen et par dager før.
Men krysser fingrene for positiv test for oss i romjula :D

Æh, i morgen er egentlig testdato. Kjenner jeg gruer meg:nailbiting: håper den fortsatt er positiv :rolleyes:

10 dpo, negativ test i dag også. Vet at mange sier at 10 dpo er tidlig, men føler liksom at alle får positiv innen da. Så da regner jeg med at det ikke ble baby denne gang heller. Tror jeg venter med neste test til 13 dpo som er klinikkens testdato, men regner egentlig med at mensen kommer den dagen.

Flere enn meg som merker at det lugger litt i eggstokkene, har vært øm i høyre siden eggløsningen. Kjennes ut som eggløsning, men det kan det jo ikke være :rolleyes:

Back
Topp