Er 10 dager siden innsett. Kan dette være skygge eller virkelighet?Vis vedlegget 344125
Det ser ut som skikkelig strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 10 dager siden innsett. Kan dette være skygge eller virkelighet?Vis vedlegget 344125
11 dpo og fortsatt blendahvitt... Sånn passe depressiv i dag. Vet at det fortsatt går an å få positiv test, men det virker så fjernt.
Uff skjønner deg godt11 dpo og fortsatt blendahvitt... Sånn passe depressiv i dag. Vet at det fortsatt går an å få positiv test, men det virker så fjernt.
11 dpo her også, men turte ikke ta test i dag siden den var blendahvit i går Kjære Håpespire.Huff, kjenner jeg gruer meg til alle kunngjøringene av graviditeter på julaften/nyttårsaftenHvert år er det flere på både facebook og instagram. Klandrer de absolutt ikke, og gleder meg såklart over at de venter barn, men det er også ganske sårt! Dette er det andre året vi holder på med forsøk i julen. Sist gang ble det negativ test andre juledag. Denne gangen har jeg et sterkt håp om positiv test på julaften, men innser mer og mer at det ikke blir i år heller...
Og at du på en helt vanlig dag, uavhengig om det er høytid eller ikke kan få annonsere din graviditet til hele verden om så!Kjære Håpespire.
Ord blir fattige, men jeg vil bare sende deg en god klem og et ønske om at spiren sitter en vakker dagOg at du på en helt vanlig dag, uavhengig om det er høytid eller ikke kan få annonsere din graviditet til hele verden om så!
Får dere uoppfordret vite hvor gode embryoene er? Har alltid bare fått beskjed at de er "fine", ville de sagt om det var redusert?
Lykke til alle rugere![]()
Åh! Gratulerer så mye!Dette er virkelig skummelt! Håper denne klorer seg fast. Forrige gang vi fikk positiv test var i januar, så håper så inderlig det går denne gang.
Vis vedlegget 344141
Gratulerer så mye!!Dette er virkelig skummelt! Håper denne klorer seg fast. Forrige gang vi fikk positiv test var i januar, så håper så inderlig det går denne gang.
Vis vedlegget 344141

Så gøy å endelig være i gang!!!Dette skjedde med meg (blødningen altså), og dessverre advarte st Olavs om at det kan skje og om den gamle slimhinnen ikke blør ut skikkelig må forsøket brytesHer har endelig mensen kommet, så jeg har begynt på Progynova. Skal til UL kontroll neste uke onsdag, 30.12. og satser på innsett en av de første dagene i januarSå gøy å endelig være i gang!!!
Noen som har erfaring med Progynova og evt. bivirkninger? Begynte på første dagen med friskt blod, og vanligvis bygger deg seg opp en ganske så kraftig blødning med smerter utover den første dagen. Men det har liksom ikke skjedd, akkurat så Progynovaen har tatt stoppet det opp litt? Synes jo i grunn det virker rart, siden jeg bare hadde tatt 2 tabletter, men stusset litt.
Åh! Gratulerer så mye!![]()
Veldig skummelt, men takkGratulerer så mye!!![]()

Oi, såpass... Så kjedelig. Da får jeg bare håpe at det tar seg opp snartDette skjedde med meg (blødningen altså), og dessverre advarte st Olavs om at det kan skje og om den gamle slimhinnen ikke blør ut skikkelig må forsøket brytesDet tok seg heldigvis opp for meg, men ikke før noe ala cd3 liksom, da er mensen som oftest nesten over for min del. Lykke til! Den tar deg sikkert opp ila en dag el to
![]()

Er det flere av dere som blir litt mentalt frynsete av å stå på progesteron? Jeg syns de andre hormonene gikk veldig greit, men nå altså! En aldri så liten meltdown i dag. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke å fortsette på denne karusellen dersom dette forsøket ikke går![]()

Hvor langt er du kommet i løypa? Har du testet noe? Jeg hadde innsett for bare 3 dager siden, så kan ikke være mens her hvertfall. Skjønner ikke helt hva det er, så tror progesteronen må være forklaringaJa! Veit ikke om plagene som kommer er av progestronen, mensen som er på vei, eller at jeg rett og slett er gravid
Jeg var egentlig veldig positiv helt til jeg fikk vondt i ryggen nå i kveld, noe som for meg som regel betyr at mensen er rett rundt hjørnet![]()

Hvor langt er du kommet i løypa? Har du testet noe? Jeg hadde innsett for bare 3 dager siden, så kan ikke være mens her hvertfall. Skjønner ikke helt hva det er, så tror progesteronen må være forklaringa![]()
Sist husker jeg at jeg hadde vondt i ryggen 2 dager etter innsett. 
Hadde innsett for en uke siden, og tegnene begynte ikke og komme før i gårSist husker jeg at jeg hadde vondt i ryggen 2 dager etter innsett.
Er fryseforsøk, så ikke så mye hormoner før lutinusen som jeg begynte med på innsett dag, på ferskforsøkene er det alltid mye mage kramper og smerter over alt![]()