Desember 2020❤️

7 dpo. Det murrer og styrer på, akkurat slik det bruker å gjøre før mensen. Men jeg kjenner at jeg klarer ikke å bry meg om det! Jeg skal nyte å være kanskje-gravid helt til siste øyeblikk :D

Håper resten av gjengen her inne har det så bra som mulig ❤

Tusen takk for svar :Heartred da er det bare å fortsette og krysse alt vi har får at dette går hele veien:Heartred

10 dpo og negativ test. Prøver igjen om 2 dager, selv om trua er borte egentlig :(
Vi er i samme båt... 10 dpo i dag, og blendahvit test. Har som sagt hatt veldig lite troa denne forsøket, så håper jeg får en positiv overraskelse på 11-12 dpo....
Sender gode tanker og klemmer <3 Vi gir det noen dager til!

Vi er i samme båt... 10 dpo i dag, og blendahvit test. Har som sagt hatt veldig lite troa denne forsøket, så håper jeg får en positiv overraskelse på 11-12 dpo....
Sender gode tanker og klemmer <3 Vi gir det noen dager til!
Ja vi kan jo håpe litt til :Heartred
Har jo vært gravid 3 ganger, men har aldri testa før dagen etter ikm de gangene jeg var gravid. Så har jo liksom ingenting å sammenligne med heller. Kan jo hende det bare er for tidlig, og noen sier at frysforsøk gjerne bruker litt lenger tid på å feste seg.

Ja vi kan jo håpe litt til :Heartred
Har jo vært gravid 3 ganger, men har aldri testa før dagen etter ikm de gangene jeg var gravid. Så har jo liksom ingenting å sammenligne med heller. Kan jo hende det bare er for tidlig, og noen sier at frysforsøk gjerne bruker litt lenger tid på å feste seg.

Jeg har heller ikke så mye å sammenligne med. Vært gravid 1 gang, men det endte med MA. Så da var hCG-stigningen treigere enn den skulle være. Så jeg vet egentlig ikke hvor rask/treig kroppen min er til å produsere hCG. De andre fryseforsøkene har vært negative..

Jeg har heller ikke så mye å sammenligne med. Vært gravid 1 gang, men det endte med MA. Så da var hCG-stigningen treigere enn den skulle være. Så jeg vet egentlig ikke hvor rask/treig kroppen min er til å produsere hCG. De andre fryseforsøkene har vært negative..
Uff altså, har selv hatt 2 MA i år så vil bare sende en klem :Heartred

Får dere uoppfordret vite hvor gode embryoene er? Har alltid bare fått beskjed at de er "fine", ville de sagt om det var redusert?
Lykke til alle rugere :gen014

10 dpo og negativ test. Prøver igjen om 2 dager, selv om trua er borte egentlig :(
Det fikk jeg også. Hadde bestemt meg for å teste på nytt i dag, og drømte også i natt at jeg fikk positiv test, så det gjorde at jeg våknet med et ørlite håp. Men testen i dag var nok også negativ. Jeg har opprinnelig testdato i morgen, så her er alt håp ute.
Men håper og krysser alt for at din neste test er positiv :Heartred

Det fikk jeg også. Hadde bestemt meg for å teste på nytt i dag, og drømte også i natt at jeg fikk positiv test, så det gjorde at jeg våknet med et ørlite håp. Men testen i dag var nok også negativ. Jeg har opprinnelig testdato i morgen, så her er alt håp ute.
Men håper og krysser alt for at din neste test er positiv :Heartred
Håper det går bedre neste gang for deg og at du klarer å slappe av og nyte litt i jula.

Jeg har ikke testdato før 4. Januar.... men om testene mine ikke har blitt positiv innen 16 dpo så avslutter jeg progesteronstøtten og tar meg et glass vin ;)

Back
Topp