Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererFikk denne i morges!![]()

Fikk denne i morges!![]()
Tisen takk!FantastiskGratulerer!! Hvor mange dpo er du?
GratulererFikk denne i morges!![]()
Gratulerer <3Fikk denne i morges!![]()
Jeg mistet dessverre, så venter nå på at blødningen kan stoppe og syklusen kan bli normal igjenHei . Hvordan går med deg? Og gratuleterer med Positivt gravid test
SKU bare si at jeg måtte bytte ut Lutinus med Utrogestan pgv bivirkninger . Slimhinnene blir veldig irriterte hos meg Lutinus. Endå jeg brukte kun finger for å få den inn.![]()
Fikk denne i morges!![]()
Tusen takkGratulererblir spennende å se om det er en eller to da
![]()
9 dpo og var like før jeg tok en test både i går og i dag, men fornuften lenge leve noen ganger altså. Hcg kommer jo ikke inn i blodet før 8 dpo om egget fester seg på dag 5-6.... Men i morgen ryker første test6 dpo, og det har murret litt mindre i dag enn i går. Syns det ligner på menssmerter. Vet ikke om det bare er fordi jeg bestemte meg på forhånd for å være positiv, men jeg har merkelig nok ikke gått helt i kjelleren endaVelger å være optimist, og tenker at det like gjerne kan være at ting fester seg
Hvordan går det med dere andre i dpo-land? ❤
Jeg mistet dessverre, så venter nå på at blødningen kan stoppe og syklusen kan bli normal igjen![]()
ikke gi opp
GratulererTisen takk!11 dpo i dag. Hadde ikke så mye tro på digital egentlig pga strimmel testene er enda veldig svake, men det gikk
![]()

9 dpo og var like før jeg tok en test både i går og i dag, men fornuften lenge leve noen ganger altså. Hcg kommer jo ikke inn i blodet før 8 dpo om egget fester seg på dag 5-6.... Men i morgen ryker første test
Har absolutt ingen symptomer, men har heller ikke hatt det i mine tidligere svangerskap så ikke så mye å gå etter der. Bruker ikke å ha noe form for murringer ved mensen, så vet ikke helt hva det vil si når folk får murringer ved graviditet.....
Må vel bare krysse fingra å håpe på det beste, men av en eller annen grunn så har jeg ikke trua denne gangen![]()
Denne ser positiv ut i mine øyneEr denne positiv?vi har prøvd i over to år nå, har aldri fått en positiv test før.. Er i gang med første ivf forsøk nå. Uttak 8 des, innsett 10.des.
Er en tidligtest fra rfsu![]()
Er denne positiv?vi har prøvd i over to år nå, har aldri fått en positiv test før.. Er i gang med første ivf forsøk nå. Uttak 8 des, innsett 10.des.
Er en tidligtest fra rfsu![]()
Jeg kan settes på ikke gravid. Tok nok en negativ test i dag tidlig, og testdato er i morgen så her er alt håp ute![]()