Shit! Tok en test i dag 10 dpo! Hva tror dere? :O[/QUOTE
Ser lovende ut, men har ikke så mye erfaring med den testen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit! Tok en test i dag 10 dpo! Hva tror dere? :O[/QUOTE
Ser lovende ut, men har ikke så mye erfaring med den testen![]()
Åååh, så kjekt å få den beskjeden da! Masse lykke til ❤
Så flott, gratulererDa er jeg også rugerFikk satt inn en blasto, og en på frys
![]()

TakkSå flott, gratulerer![]()
Da er jeg også rugerFikk satt inn en blasto, og en på frys
![]()
Ja, jeg ble så glad og så lettetÅåååh, fantastiske nyheter ❤ Har tenkt mye på deg i dag! Det var visst kvalitetsegg likevelNår skal du teste?
Om 2 dager (10 dpo)Når begynner dere å teste?![]()
![]()
![]()

Ja, jeg ble så glad og så lettetHar fått testdag om 14 dager, men får se da - hvor lenge jeg klarer. Tipper at jeg tester ut Ovitrelle først, også får jeg se
Har tidligere fått positivt 9/10 DPO, men vet ikke helt hvordan det blir nå.
Nei, jeg er ikke kjent for å være tålmodig jeg hellerÅh guri, så lenge hadde ikke jeg klart å holde meg! Blir spennende å følge med deg![]()
Tok en test nå bare for å sjekke status på Ovitrelle, og det blir fortsatt en relativt tydelig strek. Blir spennende å se hvor lenge den sitter i kroppen, men har hørt det kan være en stund.HurraDa er jeg også rugerFikk satt inn en blasto, og en på frys
![]()
Tusen takk gode duÅh så bra! Krysser fingrene for at det er gullegget ditt!!![]()
Tusen takkHurrahåper den sitter hele veien <3
Lykke til med testingen, og krysser fingrene11 dager etter uttak og 9 dager etter innsett har jeg fått pittelitt brun utflod, så i morgen handles det test.. ingen smerter, men kan vel aldri være sikker![]()
Krysser fingrene!Shit! Tok en test i dag 10 dpo! Hva tror dere? :O