Desember 2020❤️

Tenker at det absolutt kan være det som har skjedd :facepalm: har ikke opplevd det før, men det gir jo mening for testen på fredag var ganske sterk, mens den på lørdag var svakere... æsj altså! Skal ringe klinikken i morgen dersom testen ikke blir positiv og høre om det er noe vits å fortsette å teste, aner jo ikke når de stenger dørene før jul. Blir testen positiv i morgen så er nok løpet kjørt uansett, siden jeg skulle sette inn blasto!

Går det an å anta at du hadde positiv test litt senere på fredagen da siden den var svakere dagen etter? Kan det hende at de går med på innsett dersom du forklarer greia? Huff, håper det ordner seg ❤

Da jeg var på forsamtale på klinikken før vi gikk i gang forklarte de at de hadde større suksess de gangene de fikk ut "få" egg fordi kvaliteten jevnt over var mye bedre. Så at du fikk ut 4 egg kan jo være veldig bra selv om jeg skjønner at du håpet på mer ❤ Krysser alt jeg har for god befruktning!
Håper det stemmer ❤️ og tusen takk! Hvordan gikk det med deg i dag? ❤️

slimhinnen var 7, og det største egget var 14. så har testet etter el siden fredag. Bruker både strimmeltest og digital med smilefjes! Tester også bare på morgenurin, og det har aldri vært noe problem å finne el på den måten. Meeen testet litt senere på lørdag, enn på fredag, men kan ikke tro at et par timer ekstra søvn skulle ha noe å si for morgenurinen :confused005
Mulig at du hadde el på torsdag da kanskje? Tror nok ikke det har noe å si at du testet litt senere på lørdag så lenge det var morgenurin. Du kan jo ringe i morgen å fortelle om den nesten positive testen på fredag og lavere på lørdag så kanskje du kan få en gyn time for å sjekke hvordan det ser ut nå. Vet ikke når de tar juleferie, men 21 og 22 er jo vanlige dager så det er sikkert mulig å få satt inn da også

Går det an å anta at du hadde positiv test litt senere på fredagen da siden den var svakere dagen etter? Kan det hende at de går med på innsett dersom du forklarer greia? Huff, håper det ordner seg ❤

Ja jeg skal høre med de, kunne jo kanskje klart å skaffet meg en time til ultralyd for å sjekke ståa også. Og hvis det gynekologen ser på ul matcher med at eggløsning var på fredag/lørdag så kunne man jo gått ut fra det... men jeg aner jo ikke om det er normal praksis :p

Ja jeg skal høre med de, kunne jo kanskje klart å skaffet meg en time til ultralyd for å sjekke ståa også. Og hvis det gynekologen ser på ul matcher med at eggløsning var på fredag/lørdag så kunne man jo gått ut fra det... men jeg aner jo ikke om det er normal praksis :p
Krysser fingrene for at det ordner seg :Heartred
Hold oss oppdatert!

Mulig at du hadde el på torsdag da kanskje? Tror nok ikke det har noe å si at du testet litt senere på lørdag så lenge det var morgenurin. Du kan jo ringe i morgen å fortelle om den nesten positive testen på fredag og lavere på lørdag så kanskje du kan få en gyn time for å sjekke hvordan det ser ut nå. Vet ikke når de tar juleferie, men 21 og 22 er jo vanlige dager så det er sikkert mulig å få satt inn da også

ja jeg tenker jeg tar en telefon til de i morgen, så får vi se hva de sier :) håper de foreslår ultralyd!

Håper og tror at blødningen igår skyldes Lutinus. Den kom akkurat i det jeg satte inn den ene pillen, og det kom bare litt friskt blod. Ikke noe mer blod siden da.
Idag tok jeg en vanlig test fra Babyplan, og den var ihvertfall tydelig positiv:happy:
Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning:dummy:

der ville iallefall jeg ha fått håpet tilbake :D huff, du må jo være sliten i denne Berg og dal banen av glede å skuffelse på en gang :( håper den sitter godt fast der! :)

der ville iallefall jeg ha fått håpet tilbake :D huff, du må jo være sliten i denne Berg og dal banen av glede å skuffelse på en gang :( håper den sitter godt fast der! :)
Kjempesliten! Føler psyken blir helt frynsete av denne usikkerheten. Jobbet siden februar for å få satt inn dette egget, og nå må det virkelig klore seg godt fast❤️
Har såååå lyst til å fortelle den framtidige storesøsteren på julaften❤️

Kjempesliten! Føler psyken blir helt frynsete av denne usikkerheten. Jobbet siden februar for å få satt inn dette egget, og nå må det virkelig klore seg godt fast❤️
Har såååå lyst til å fortelle den framtidige storesøsteren på julaften❤️

ja, når man jobber så mye for å få det til, så føler man at det snart må bli klaff :) jepp, har også ei fremtidig storesøster her i huset som sikkert blir i himmelen :D

Håper det stemmer ❤️ og tusen takk! Hvordan gikk det med deg i dag? ❤️

Når får du vite mer om hvordan det har gått?

Det gikk veldig bra! Hun sa at det var helt perfekte forhold hos meg, og donorsæden var visstnok veldig bra :D Hadde den samme legen og sykepleieren som laget ettåringen vår, så håper på at det klaffer nå også :) Har en god følelse denne gang, det hadde jeg ikke sist. Så får vi se etter hvert om det har noe å si ;)

Syns det høres ut som en mulighet jeg! Håper de går med på det :)

Når får du vite mer om hvordan det har gått?

Det gikk veldig bra! Hun sa at det var helt perfekte forhold hos meg, og donorsæden var visstnok veldig bra :D Hadde den samme legen og sykepleieren som laget ettåringen vår, så håper på at det klaffer nå også :) Har en god følelse denne gang, det hadde jeg ikke sist. Så får vi se etter hvert om det har noe å si ;)
Åh, det lover godt! Krysser fingrene for klaff :smiley-angelic001

Her blir det vel nervepirrende hver dag, for å se om jeg får telefon fra Danmark. Hvis ikke jeg hører noe innen fredag, blir det innsett. Nå håper jeg bare noen av de få gode eggene overlever denne uka ❤️

Åh, det lover godt! Krysser fingrene for klaff :smiley-angelic001

Her blir det vel nervepirrende hver dag, for å se om jeg får telefon fra Danmark. Hvis ikke jeg hører noe innen fredag, blir det innsett. Nå håper jeg bare noen av de få gode eggene overlever denne uka ❤️

Jeg har troa på eggene ❤ Hvordan er formen din? Gikk uttaket greit?

Jeg har troa på eggene ❤ Hvordan er formen din? Gikk uttaket greit?
Formen er egentlig veldig bra. Kjenner på litt smerter, men hadde forventet at jeg skulle føle meg dårligere. Uttaket gikk fint, men egget lå litt 'bortgjemt' på den ene siden, så da måtte de dytte på magen og røske litt ekstra. Kjente det ganske godt. Glad hun startet på den 'dårlige' siden, for på andre gikk det mye bedre. Ikke akkurat behagelig, men til å leve med. Takk for at du tror når jeg selv mister hodet litt, og mister troa ❤️ Måtte det så inderlig bli septemberbebiser på oss :smiley-angelic001

På sprøytedag 13 i dag. Har sinnsykt vondt i begge lyskene, må ta Paracet og det tar bare vekk litt av smerten. Heldigvis ultralyd i morgen! Håper jeg får sette eggløsningssprøyten i morgen kveld.

Gleder meg nesten til uttak, hvis jeg kan si det

Formen er egentlig veldig bra. Kjenner på litt smerter, men hadde forventet at jeg skulle føle meg dårligere. Uttaket gikk fint, men egget lå litt 'bortgjemt' på den ene siden, så da måtte de dytte på magen og røske litt ekstra. Kjente det ganske godt. Glad hun startet på den 'dårlige' siden, for på andre gikk det mye bedre. Ikke akkurat behagelig, men til å leve med. Takk for at du tror når jeg selv mister hodet litt, og mister troa ❤️ Måtte det så inderlig bli septemberbebiser på oss :smiley-angelic001

Så bra da :D Ofte greit å forvente det verste av smerter, så får man seg en opptur :)

Ååååh, det hadde vært noe det ❤ Når har du testdato hvis du får satt inn på fredag? Teknisk sett havner vi vel helt likt? :eek: Foreløpig termin her blir 8. september dersom det går denne gang.

På sprøytedag 13 i dag. Har sinnsykt vondt i begge lyskene, må ta Paracet og det tar bare vekk litt av smerten. Heldigvis ultralyd i morgen! Håper jeg får sette eggløsningssprøyten i morgen kveld.

Gleder meg nesten til uttak, hvis jeg kan si det

Huff, det høres ikke godt ut! Blir vel godt å få tømt eggstokkene tenker jeg :) Krysser fingrene for at det skjer snart!

Var i tvil på om jeg skulle slenge meg på denne gang, men pytt pytt her er jeg.

Fjellgeita92 - 28 år - forsøk 4 - første barn - hausken - prednisolon, menopur, ovitrelle cyclogest og fyremadel - innsett 11.12 - testdato 23.12(24.12).

Stig på, stig på og velkommen skal du være ❤ Blir en spennende førjulstid!

Okei, nå gikk jeg på en smell. Fikk for meg at jeg ville ta en test. Det er 6 dager etter innsett og 11dpo. De tre første testene var negative, men den siste jeg tok var en svak strek (strimmeltest). Så kan ikke påstå at jeg ble noe klokere nå. Men har et ørlite håp siden 1 av 4 var svak positiv og siden det er soppes tidlig. Har testdato 21/12 :happy:

Last edited:
Okei, nå gikk jeg på en smell. Fikk for meg at jeg ville ta en test. Det er 6 dager etter innsett og 11dpo. De tre første testene var negative, men den siste jeg tok var en svak strek (strimmeltest). Så kan ikke påstå at jeg ble noe klokere nå. Men har et ørlite håp siden 1 av 3 var svak positiv og siden det er soppes tidlig. Har testdato 21/12 :happy:

Kjenner meg selv igjen! Skulle liksom ikke teste før 21/12, men den smellen kom fort :wideyed::shy: Har også positive tester nå - men kan det være Ovitrelle? Så spennende med svak strek - det kan jo være (forhåpentligvis) veldig positivt?:Heartred

Back
Topp