Desember 2020❤️

Var i tvil på om jeg skulle slenge meg på denne gang, men pytt pytt her er jeg.

Fjellgeita92 - 28 år - forsøk 4 - første barn - hausken - prednisolon, menopur, ovitrelle cyclogest og fyremadel - innsett 11.12 - testdato 23.12(24.12).
Syns det var et godt valg! :joyful: Velkommen ❤️

Åh, er det sant? Visste ikke det var vanlig at det sprikte så veldig. Hos meg målte han bare de 6, så jeg aner ikke hvor store de andre er. Ble ikke direkte lei meg, men bittelitt skuffet kanskje. Ja, det er mitt første IVF-forsøk. Har hatt 3 inseminasjoner før vi gikk over på IVF. Ble gravid på første forsøk, men mistet dessverre. Så dette er en litt ny verden for meg denne gang :joyful: hvor mange runder har du hatt?

Sånn har det vært for meg hvertfall. Ene gangen tippet hun at jeg kom til å få ut 6 egg, så fikk jeg ut 11. Men da fikk jeg både gonapeptyl og ovitrelle som eggløsningssprøyte. Vet ikke om det har noe å si. Dette er mitt 4. Ferskforsøk. Ble gravid på nr 3 men mistet.

Trist å høre at du mistet!! Er skikkelig tøft!!

Sånn har det vært for meg hvertfall. Ene gangen tippet hun at jeg kom til å få ut 6 egg, så fikk jeg ut 11. Men da fikk jeg både gonapeptyl og ovitrelle som eggløsningssprøyte. Vet ikke om det har noe å si. Dette er mitt 4. Ferskforsøk. Ble gravid på nr 3 men mistet.

Trist å høre at du mistet!! Er skikkelig tøft!!
Nei, jeg aner virkelig ikke! Men så fint at du fikk ut flere enn antatt, det gir håp for kanskje et par ekstra for min del. Men til syvende og sist er det jo viktigst at de er av god kvalitet.

Trist å høre at du også mistet, hvor langt var du kommet? ❤️ Det er forferdelig tøft å stå i denne prosessen med alt det innebærer ❤️ Forhåpentligvis blir det verdt alt til slutt!

Altså! Har tatt litt akupunktur i denne runden, fikk en runde på fredag med en nål i magen. Fikk blåmerke fra navlen og et godt stykke ned (antar fordi jeg står på albyl-e), ca størrelse 10-15 cm x 5-10 cm! :bored: I dag ser jeg at blåmerke ligner en penis!! :dead::arghh:

Enda godt jeg er ferdig med nåler i magen for denne gang :hilarious:

Nei, jeg aner virkelig ikke! Men så fint at du fikk ut flere enn antatt, det gir håp for kanskje et par ekstra for min del. Men til syvende og sist er det jo viktigst at de er av god kvalitet.

Trist å høre at du også mistet, hvor langt var du kommet? ❤️ Det er forferdelig tøft å stå i denne prosessen med alt det innebærer ❤️ Forhåpentligvis blir det verdt alt til slutt!

Var i uke 5, så ikke kommet så langt. Men vi rakk å glede oss:-) Ja, det har du helt rett i, håper disse prøverørsforsøkene snart bare er et minne, og vi kan glede oss over en graviditet istedenfor :-)

Håper og tror at blødningen igår skyldes Lutinus. Den kom akkurat i det jeg satte inn den ene pillen, og det kom bare litt friskt blod. Ikke noe mer blod siden da.
Idag tok jeg en vanlig test fra Babyplan, og den var ihvertfall tydelig positiv:happy:
Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning:dummy:

Vedlegg

• 14E05392-5A9D-4DE3-BA5A-7E9CB12B120D.jpeg
    14E05392-5A9D-4DE3-BA5A-7E9CB12B120D.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 114
Håper og tror at blødningen igår skyldes Lutinus. Den kom akkurat i det jeg satte inn den ene pillen, og det kom bare litt friskt blod. Ikke noe mer blod siden da.
Idag tok jeg en vanlig test fra Babyplan, og den var ihvertfall tydelig positiv:happy:
Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning:dummy:
Krysser alt jeg har❤️ Jeg blødde en del sist, er sikker på det var pga lutinus. Skal jeg sette deg over på gravid?❤️

Liten update fra meg. Har enda ikke fått positiv el-test. Så enten er syklusen min veldig forskjøvet, eller så har jeg gått glipp av el :eek: er redd det er det siste som har skjedd! Begynner å se veldig mørkt ut for fryseforsøk nå i desember :(

Liten update fra meg. Har enda ikke fått positiv el-test. Så enten er syklusen min veldig forskjøvet, eller så har jeg gått glipp av el :eek: er redd det er det siste som har skjedd! Begynner å se veldig mørkt ut for fryseforsøk nå i desember :(
Håper den bare er forskjøvet litt.( men ikke så innsett havner på helg da). Hvordan så målingene ut på torsdag når du var på ul kontroll? Hvor lenge har du testet etter den? Skal vel godt gjøres å gå glipp av den også tenker jeg, med mindre du har superkorte topper.

Håper den bare er forskjøvet litt.( men ikke så innsett havner på helg da). Hvordan så målingene ut på torsdag når du var på ul kontroll? Hvor lenge har du testet etter den? Skal vel godt gjøres å gå glipp av den også tenker jeg, med mindre du har superkorte topper.

slimhinnen var 7, og det største egget var 14. så har testet etter el siden fredag. Bruker både strimmeltest og digital med smilefjes! Tester også bare på morgenurin, og det har aldri vært noe problem å finne el på den måten. Meeen testet litt senere på lørdag, enn på fredag, men kan ikke tro at et par timer ekstra søvn skulle ha noe å si for morgenurinen :confused005

slimhinnen var 7, og det største egget var 14. så har testet etter el siden fredag. Bruker både strimmeltest og digital med smilefjes! Tester også bare på morgenurin, og det har aldri vært noe problem å finne el på den måten. Meeen testet litt senere på lørdag, enn på fredag, men kan ikke tro at et par timer ekstra søvn skulle ha noe å si for morgenurinen :confused005
Håper den kommer i morgen ❤️ Da jeg hadde frys brukte jeg også digital. Hadde veldig sen EL pga fersk forsøk før. Hadde negativ på morgenen, positiv på ettermiddag og negativ på morgenen. Så det går ann, men er vell sjelden noen har så korte faser.

Fikk bare ut 4 egg i dag :dontknow Litt usikker på hva som skjedde, men det er tydelig at noen av mine egg vokste veldig raskt, mens resten ikke ble med (stimulert 8 dager bare). Håper på god kvalitet i det minste ❤️

Hos meg var største egget 11 mm på dag 11. Testet negativt kl 06 dag 14, testet veldig positivt kl 11 samme dag og negativt igjen kl 16 samme dag. Med andre ord et VELDIG kort vindu. Kan noe lignende ha skjedd med deg? Hååååååper selvfølgelig ikke det dersom det ødelegger for forsøket :(

Fikk bare ut 4 egg i dag :dontknow Litt usikker på hva som skjedde, men det er tydelig at noen av mine egg vokste veldig raskt, mens resten ikke ble med (stimulert 8 dager bare). Håper på god kvalitet i det minste ❤️

Som de sier her inne; du trenger bare 1 gullegg!! Mange som blir gravide med 4 egg ut, men skjønner at du ble skuffet!

Da jeg var på forsamtale på klinikken før vi gikk i gang forklarte de at de hadde større suksess de gangene de fikk ut "få" egg fordi kvaliteten jevnt over var mye bedre. Så at du fikk ut 4 egg kan jo være veldig bra selv om jeg skjønner at du håpet på mer ❤ Krysser alt jeg har for god befruktning!

Da er jeg vel befruktet satser vi på :hilarious: Inseminering i dag tidlig med nøyaktig samme folka som laget ettåringen vår, så vi får håpe på at samme oppskrift fungerer nå også! Har offisiell testdato 2. juledag, men kommer til å teste på julaften 11 dpo :) Bare å ruge for harde livet!

Håper den kommer i morgen ❤️ Da jeg hadde frys brukte jeg også digital. Hadde veldig sen EL pga fersk forsøk før. Hadde negativ på morgenen, positiv på ettermiddag og negativ på morgenen. Så det går ann, men er vell sjelden noen har så korte faser.

Hos meg var største egget 11 mm på dag 11. Testet negativt kl 06 dag 14, testet veldig positivt kl 11 samme dag og negativt igjen kl 16 samme dag. Med andre ord et VELDIG kort vindu. Kan noe lignende ha skjedd med deg? Hååååååper selvfølgelig ikke det dersom det ødelegger for forsøket :(

Tenker at det absolutt kan være det som har skjedd :facepalm: har ikke opplevd det før, men det gir jo mening for testen på fredag var ganske sterk, mens den på lørdag var svakere... æsj altså! Skal ringe klinikken i morgen dersom testen ikke blir positiv og høre om det er noe vits å fortsette å teste, aner jo ikke når de stenger dørene før jul. Blir testen positiv i morgen så er nok løpet kjørt uansett, siden jeg skulle sette inn blasto!

Back
Topp