Deres litt spesielle symptomer

Pletten

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har noen av dere litt særegne gravid-symptomer som dere kjenner igjen fra tidligere graviditeter, eller opplever for første gang nå?

Mine (disse hadde jeg sist også):

Fryser!! - fryser inni kroppen, får aldri varmen i meg. Fryser INNI boobisene!

Liggestilling - når jeg blir gravid sover jeg av en eller annen grunn i "stabilt sideleie" men med kneet dratt helt opp til det er parallelt med overkroppen. Merkelig fenomen, det var en av grunnene til at jeg mistenkte noe denne gangen :P

Jeg klarer ikke å ligge på venstre side, noe jeg gjør ellers;). Ellers så klarer jeg ikke lukten av hvitløk, det klarte jeg ikke sist heller

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg takler ikke lukta av kjøttdeig for øyeblikket, oppdaget akkurat at det lukter blaute kyr :P

Forrige gang frøs jeg inni puppene!! Det var forferdelig fordi det var ubehagelig hver gang brystvortene krympet (slik de gjør når du fryser/får frysninger).. det var utrolig ubehagelig :P har ikke kommet dit enda, sist startet det i uke 6/7.. sist taklet jeg ikke lukten av taco :P eller når mannen stekte hamburgere :P måtte gå på et annet rom og være der til han var ferdig :P blir spennende å se denne gangen.. hittil har jeg bare vært veldig trøtt og blir fort sliten, stikninger i magen, kvalm når jeg er sulten og vondt i halebeinet og ut mot hoftene når jeg sitter..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Jeg er også frossen tvers igjennom... Også har jeg fått litt eksem (noe jeg aldri har hatt før!) og blitt forkjølet.. De gangene jeg har vært gravid har disse tingene vært det samme :p

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015?❤️

Er også frossen, går konstant med ullsokker:D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er trøtt. Sovet to dager på rad nå på dagen. Det gjør jeg aldri. Det murrer og stikker noe fælt der nede og i puppene :) Litt sure oppstøt.

Kjempedilla på bearnaisesaus! Fikk det før bekreftet svangerskap sist. Og dagen før jeg testet denne gangen hadde vi bearnaisesaus. Jeg kikket lurt på samboeren min og sa at slik har ikke bearnaisesaus smakt siden forrige gang jeg var gravid. Og jaggu var ikke testen positiv dagen etter :P

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Kjempedilla på bearnaisesaus! Fikk det før bekreftet svangerskap sist. Og dagen før jeg testet denne gangen hadde vi bearnaisesaus. Jeg kikket lurt på samboeren min og sa at slik har ikke bearnaisesaus smakt siden forrige gang jeg var gravid. Og jaggu var ikke testen positiv dagen etter :P

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Haha, avslørt av bearnaisesausen, kult :D

Hvis noen begynner å steke paprika i huset, må jeg ut! Takler bare ikke lukten av paprika og begynner å kaste opp med en gang ( skjedde i 3 graviditeter).

Også fikk jeg dilla på sjokolade. Hvert svangerskap hadde en spesiell type sjokolade. 1.bounty, 2.Mars 3.twix

Kanskje jeg ber mannen begynne å lage wok med paprika istede for å teste?:P

Jeg kjenner murring og stikking nederst i magen, trøttere enn vanlig, fryser lett og lukter alle mulige lukter. I tillegg er brystene litt ømme.

Nå husker jeg ikke så mye av symptomene fra forrige gang siden det er over 4 år siden jeg gikk gravid sist.
Men jeg er veldig trøtt, er så ekstremt sulten hele tiden, er kvalm, det stikker og murrer i magen, ømme pupper.
har litt humørsvigninger. og bekkenet er litt kranglete
ellers så kommer det vel mer etterhvert.

Jeg er motsatt av alle dere andre :p Jeg er kjempevarm! Hele tiden. Pleier å fryse hele tiden men nå er jeg SÅ varm.

I tillegg har jeg utrolig ømme pupper, noe jeg aldri har, verken når jeg har vært gravid før eller ved mens.

Har også en ekstrem luktesans og drømmer masse om natta. Kvalmen er likt som før. Kaster ikke opp mye enda, men er konstant kvalm.

Jeg fryser mye nå, gjorde ikke det sist. Også er jeg så innmari hormonell, blir forbanna for ingenting, og gråter for ingenting. Hehe:) blir forbanna på kjæresten fordi han driver i fjøset og ene kompisen hans kommer på besøk, og han ikke sier fra om at vi har fått besøk:P huttetu!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har fått skikkelig kviseutbrudd, også er jeg ekstremt trøtt. Ellers går det ganske greit, ikke no særlig kvalm enda :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Klør dere? Jeg klør så jeg nesten blir gal. Husker dreiv sånn forrige gang også

Januar 2015 <3

Klør dere? Jeg klør så jeg nesten blir gal. Husker dreiv sånn forrige gang også

Januar 2015 <3

Jeg klødde mye med førstemann.. Fikk ordentlig eksem, men gikk bort med en salve fra legen.. Nå er det bare et sted på armen som bryter ut og klør veldig..

❤️lilleskatt mai 2013❤️

Jeg klødde mye med førstemann.. Fikk ordentlig eksem, men gikk bort med en salve fra legen.. Nå er det bare et sted på armen som bryter ut og klør veldig..

❤️lilleskatt mai 2013❤️
Armen her og. Hadde ikke eksem ,men jeg kødde noe sinnsykt på magen :p

Januar 2015 <3

Jeg er motsatt av alle dere andre :p Jeg er kjempevarm! Hele tiden. Pleier å fryse hele tiden men nå er jeg SÅ varm.

I tillegg har jeg utrolig ømme pupper, noe jeg aldri har, verken når jeg har vært gravid før eller ved mens.

Har også en ekstrem luktesans og drømmer masse om natta. Kvalmen er likt som før. Kaster ikke opp mye enda, men er konstant kvalm.

Jeg var på KID og kjøpte meg ullpledd i går :P søsteren min var på besøk og spurte om jeg hadde blitt syk ;) jeg bare sa at neeeei jeg er bare alltid så frossen jeg vet du ;)

Back
Topp