Deres beste weekendtur tips :)

Le10

Glad i forumet
Marsmellows-15
Samboer har bursdag I august, og siden han ikke ønsker seg noe tenkte jeg kanskje å få han til å pakke kofferten uten at han aner hvor han skal og ta en weekendtur bare vi to.
Men hvor skal vi dra?
Takker for alle tips og skriv gjerne hvorfor :D
 
Dra på jurmala spa hotell i jurmala, Latvia :) har vært der to ganger med mannen min. De har nydelige og billige behandlinger der, eneste minuset er at frokosten på hotellet er dårlig. Men én super cafe rett på hjørnet utenfor hotellet. Litt spøkelsesby om vinteren, men nydelig i mai :)
 
Spørs jo litt hva dere liker å gjøre. Er dere glad i å gå på pub f.eks. anbefaler jeg absolutt Dublin. Livemusikk, hyggelige mennesker og koselig by.
Praha er også veldig bra. Er du ute etter noe mer romantisk anbefaler jeg Venezia. Nyydelig by, uten biler og trafikkstøy.
 
Spørs jo litt hva dere liker å gjøre. Er dere glad i å gå på pub f.eks. anbefaler jeg absolutt Dublin. Livemusikk, hyggelige mennesker og koselig by.
Praha er også veldig bra. Er du ute etter noe mer romantisk anbefaler jeg Venezia. Nyydelig by, uten biler og trafikkstøy.

Dublin er helt fantastisk for både shopping og total avslapping! Det er en by som er like koselig og innholdsrik for menn som kvinner :D
Og det et helt nyyyydelig der i juli/august!
Anbefales på det sterkeste!
 
Spørs jo litt hva dere liker å gjøre. Er dere glad i å gå på pub f.eks. anbefaler jeg absolutt Dublin. Livemusikk, hyggelige mennesker og koselig by.
Praha er også veldig bra. Er du ute etter noe mer romantisk anbefaler jeg Venezia. Nyydelig by, uten biler og trafikkstøy.
Dublin er helt fantastisk for både shopping og total avslapping! Det er en by som er like koselig og innholdsrik for menn som kvinner :D
Og det et helt nyyyydelig der i juli/august!
Anbefales på det sterkeste!

Da er turen til Dublin bestilt :)
Har snakket med sjefen til samboer så han får fri den fredagen :)
Da mangler det bare hotell!
 
Spørs jo litt hva dere liker å gjøre. Er dere glad i å gå på pub f.eks. anbefaler jeg absolutt Dublin. Livemusikk, hyggelige mennesker og koselig by.
Praha er også veldig bra. Er du ute etter noe mer romantisk anbefaler jeg Venezia. Nyydelig by, uten biler og trafikkstøy.
Dublin er helt fantastisk for både shopping og total avslapping! Det er en by som er like koselig og innholdsrik for menn som kvinner :D
Og det et helt nyyyydelig der i juli/august!
Anbefales på det sterkeste!
Dere som har vært I dublin, hvordan er det med kontakter der til å lade tlf? Må jeg ha en sånn duppedings med 3 pigger eller fungerer vanlig? :)
 
Dere som har vært I dublin, hvordan er det med kontakter der til å lade tlf? Må jeg ha en sånn duppedings med 3 pigger eller fungerer vanlig? :)
Det husker jeg ikke dessverre, men tror du må ha en adapter, ja.
 
Har dere vært der nå? Hvordan var det?
Var der I helga :) vi likte oss godt vi altså, hadde sett for meg noe annet men. Har alltid hørt at det er så gammelt der,så trudde egentlig at mye sku være falleferdig; )
 
Back
Topp