Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillegulljuni09
Sota øyne er veldig fint (!!!) til fest etc, -hva med å prøve å kun bruke mascara til daglig, evt legge en lys skygge istedet for mørk, slik som du gjør når du "soter" deg? Det ville nok blitt veldig fint og annerledes på deg..
bilde av deg her, du hadde nok vært veldig fint med litt kongeblå øyenskygge. [:)] Men tror også både lilla, brunt og grønt kunne passet deg. SPørs også lit hvilken type og farge klær du bruker.. Viktig å se helheten syn jeg. Er det blå øyer du har? Er du så mørk i håret, eller farger du det?
ORIGINAL: Lillegulljuni09
bilde av deg her, du hadde nok vært veldig fint med litt kongeblå øyenskygge. [:)]

ORIGINAL: Labambie
Bruk sminke etter farge på huden og ikke øynene.. Selv har jeg mørkegrønne øyne men huden min er kald (blåskjær) så jeg kler ikke varme bruntoner.
Kalde herlige pasteller i alle farger, samt skarpe rødfarger for å fremheve det grønne.
Unngå sotet til hverdag, det ser litt "mye" ut..
Mineralsminke er det beste for huden, ville valg I.d da dette er det beste.
Bruk en higlight i en lys farge opp til brynet for å få større øyne.
Lys forstørrer og mørk forminsker
Foundation skal være i samme nyanse som huden ikke mørkere. Concealer skal være bittelitt lysere enn egen hud.
Litt solpudder eller pudder med skimmer i (tilpasset hudfarge og nyanse) på panna, kinnene, nesa og haka vil virke veldig friskt. Unngå slikt pudder under øynene og under nesa da ser du sjuk ut..
Skal se om jeg kommer på mer. Er jo make-up artist utdannet.. [:)]
ORIGINAL: Celezte
Jeg er faktisk utdannet makeup artist, men dessverre har jeg ikke fått brukt utdannelsen min så veeeeldig mye enda siden jeg ble gravid... Men etter jeg er ferdig "hjemmeværende" så skal jeg starte mitt eget kosmetikk merke.. Det er drømmen [:D]
Det aller,aller viktigeste makeup tipset må vel være at foundationen du bruker skal matche hudtonen din. Derfor er det veldig viktig å prøve den helt nederst ved kjevepartiet.
Tips til alle som sliter med å finne et skikkelig bra produkt til å fylle ut øyenbrynene med, sjekk ut denne
http://www.beautydeals.net/shop/details.html?id=6436
Anbefaler Trucco-helt genialt merke [:)]