Deres beste makeup tips?

talata

Forumet er livet
Lyst til å dele dem me oss? Legg gjerne ved bilder/opplysininger om hvilken farge dere har på øya osv [:)]

Jeg har gått me sotalokken nå over lenger tid, men kanskje på tide å prøve noe nytt [;)]

Bruker nesten ikke sminke, kun mackara å litt rouge[:)].
Men dytter litt for deg.

bruker solpudder,så eg ikkje er så bleik.
lys øyenskygge med litt skimmer i og markerer øynene med svart kajal(tynne streker)
bruker også en lys rosa rouge og lip gloss med rosa eller litt mere rødlig farge.

ORIGINAL: Lillegulljuni09

Sota øyne er veldig fint (!!!) til fest etc, -hva med å prøve å kun bruke mascara til daglig, evt legge en lys skygge istedet for mørk, slik som du gjør når du "soter" deg? Det ville nok blitt veldig fint og annerledes på deg..

bilde av deg her, du hadde nok vært veldig fint med litt kongeblå øyenskygge. [:)] Men tror også både lilla, brunt og grønt kunne passet deg. SPørs også lit hvilken type og farge klær du bruker.. Viktig å se helheten syn jeg. Er det blå øyer du har? Er du så mørk i håret, eller farger du det?

Må bare slenge på at avatar bildet er IKKE av meg [;)] Men tipset er bra da[:D]

ORIGINAL: Lillegulljuni09

bilde av deg her, du hadde nok vært veldig fint med litt kongeblå øyenskygge. [:)]

Tihi.. Den dagen Talata heter Ville Valo og er finsk blitt, skal hun vite at hun aldri får fred fra meg igjen[:D]

Mitt desitert beste makeup tips er sotinga som virker sterk i mørket, men som man nesten ikke kan se i lyset..
Man bruker eyeliner, pudder og mascara, thats it..
Klin på et ganske tykt lag med eyeliner på midten av hele øyenlokket, og bland det utover til hver side med en kost, slik at hele lokket blir dekket... Gjør det samme under øynene... Bruk deretter øyenskyggekost til å legge pudder utenpå alt det sorte(her er det viktig å ikke dra kosten, men å heller "klappe" pudderet på)... Deretter litt mascara, og vips...finitooooo[:D] Høres kanskje rart ut, men resultatet blir meget bra[;)]

En ting mange også tror er at om man skal sote så må man bruke sort øyenskygge, men man kan da bruke alle farger

Et tips som kan komme til nytte uansett mengden av sminke: Om du har små øyne, legg hvit eyeliner på våtkanten..Dette gjør at øynene virker større

Og det var det jeg kom på... Jeg skal ikke gå inn på øyenbryn sminke en gang, der er ingenting naturlig

ID pudder, mascara og rouge går det i her, tror aldri jeg har brukt øyenskygge. Så ikke så mange tips å få fra meg. Syns det som ser mest naturlig ut er finest[:)]

Mitt beste tips må være: Ikke bruk metallisk, pastell lipgloss/lebestift..det ser ut som man har kjønnslepper i fjeset. Finn noe som har bare en tone mørkere enn din naturlige leppefarve. Og er du helt blond, dropp det kullsorte(til fest er greit)...hold deg til mørkebrunt, da får man ikke et så unaturlig utseende..men et mykere uttrykk uten å miste effekten.

[:)]

Jeg er faktisk utdannet makeup artist, men dessverre har jeg ikke fått brukt utdannelsen min så veeeeldig mye enda siden jeg ble gravid... Men etter jeg er ferdig "hjemmeværende" så skal jeg starte mitt eget kosmetikk merke.. Det er drømmen [:D]

Det aller,aller viktigeste makeup tipset må vel være at foundationen du bruker skal matche hudtonen din. Derfor er det veldig viktig å prøve den helt nederst ved kjevepartiet.

Tips til alle som sliter med å finne et skikkelig bra produkt til å fylle ut øyenbrynene med, sjekk ut denne

http://www.beautydeals.net/shop/details.html?id=6436

Anbefaler Trucco-helt genialt merke [:)]

tjah, jeg sparkler ugjevnhetene med concealer, så bruker jeg  solpudder på nese, panne, kinnbein og hake, sånn vipss, vipps vipps[8D] (ikke smøre inn lixom) så bruker jeg eyeliner og mascara og av og til øyenskygge og det kan være mye forskjellig mht farger, men pleier som oftest å kombinere to, asså en lys og en litt mørkere, wohoooo skikkelig standard sminke"tipps" fra meg[:-] bruker ikke så mye lipgloss/leppestift og sånn til vanlig.

Flere? [:)]

ORIGINAL: Labambie

Bruk sminke etter farge på huden og ikke øynene.. Selv har jeg mørkegrønne øyne men huden min er kald (blåskjær) så jeg kler ikke varme bruntoner.
Kalde herlige pasteller i alle farger, samt skarpe rødfarger for å fremheve det grønne.

Unngå sotet til hverdag, det ser litt "mye" ut..

Mineralsminke er det beste for huden, ville valg I.d da dette er det beste.

Bruk en higlight i en lys farge opp til brynet for å få større øyne.

Lys forstørrer og mørk forminsker

Foundation skal være i samme nyanse som huden ikke mørkere. Concealer skal være bittelitt lysere enn egen hud.

Litt solpudder eller pudder med skimmer i (tilpasset hudfarge og nyanse) på panna, kinnene, nesa og haka vil virke veldig friskt. Unngå slikt pudder under øynene og under nesa da ser du sjuk ut..
Skal se om jeg kommer på mer. Er jo make-up artist utdannet.. [:)]

Kult at vi er flere [:)]

Jeg er dessverre en av de som ikke tåler mineralsminke... Er ikke alle som gjør det...

Har du noen tips til å "male" øyenbrynene? får det ikke skikkelig til..... blir så synlig hvis du skjønner hva jeg mener[X(]

ORIGINAL: Celezte

Jeg er faktisk utdannet makeup artist, men dessverre har jeg ikke fått brukt utdannelsen min så veeeeldig mye enda siden jeg ble gravid... Men etter jeg er ferdig "hjemmeværende" så skal jeg starte mitt eget kosmetikk merke.. Det er drømmen [:D]

Det aller,aller viktigeste makeup tipset må vel være at foundationen du bruker skal matche hudtonen din. Derfor er det veldig viktig å prøve den helt nederst ved kjevepartiet.

Tips til alle som sliter med å finne et skikkelig bra produkt til å fylle ut øyenbrynene med, sjekk ut denne

http://www.beautydeals.net/shop/details.html?id=6436

Anbefaler Trucco-helt genialt merke [:)]

Back
Topp