Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her <3 trodde det var litt overdrivelse av de som skrøt så, men da jeg fikk min <3 <3Kjøpte meg en fra Bravado etter tips herfra. Elsk elsk elsk! Merker ikke at jeg har den på
Glad jeg fikk tak i den ja Verdt å bruke penger på! Spent å se hvordan den vokser med boobsa når de blir sprekkferdige da. HeheSamme her <3 trodde det var litt overdrivelse av de som skrøt så, men da jeg fikk min <3 <3
Og så er det så kjekt at den sitter veldig fint på nå, men ser at jeg både kan vokse uten at den blir for liten, og kan nok også brukes når brystene blir mindre også
Hvor får man kjøpt den da ?Kjøpte først fra Lindex- den gnog og skjærte og ingen støtte.. Etter tips herinnpå: bravado <3
Samme her med ubehagelige ammebh- helt til jeg fikk min bravado <3 nå er det krise når den er til vask og jeg må ha en ubehagelig bh i et døgnEg bestilte ein bravado bh på ammebutikken idag. Blir spennande og prøve den. Sålangt har eg kun kjøpt ubehagelige bh'er dessverre :-(
Samme her med ubehagelige ammebh- helt til jeg fikk min bravado <3 nå er det krise når den er til vask og jeg må ha en ubehagelig bh i et døgn
Jeg har kjøpt ut fra str jeg er nå, den fra bravado skal strekke seg med puppene etter som de vokser. Men har kun kjøpt 1 stk. Avventer med en til til jeg har født og komt i gang med amming. Aner jo ikke hvordan de vil bli.. Men den jeg har kjøpt er helt fantastisk behagelig å gå med De jeg har fra før utgår nå hvertfallSynes det er vanskelig med str jeg, velger dere den str dere bruker nå? Str blir jo annerledes når man ammer så kjedelig om de ikke passer da. Eller har dere med barn fra før brukt samme str når dere har ammet?
Her skal jeg også bestille flere- elsker den jeg har <3 bravado <3Jeg har kjøpt bravado. Var så fornøyd at jeg bestilte to til... Utrolig komfortable!
Om du kjøper bravado sin, så er det lettere ang str. De går på S M L osv.. Jeg kjøpte- etter godt tips innpå her, en mindre str enn jeg hadde tenkt. Kjøpte M og er ... 75 D ca.. Var skeptisk da jeg åpnet pakken,- men den er perfekt!! Og ser at jeg kan vokse i den med tanke på mellespreng i begynnelsen- den er så tøyelig , samtidig som den holder godt <3Synes det er vanskelig med str jeg, velger dere den str dere bruker nå? Str blir jo annerledes når man ammer så kjedelig om de ikke passer da. Eller har dere med barn fra før brukt samme str når dere har ammet?