Deres beste amme bh!

Prøvde endel varianter fra Lindex i går, og der var det ikke akkurat mye støtte og oppdrive...:p Tror jeg skal prøve meg på Change etter hva jeg ser flere over her skriver!

Kjøpte først fra Lindex- den gnog og skjærte og ingen støtte.. Etter tips herinnpå: bravado <3

Kjøpte meg en fra Bravado etter tips herfra. Elsk elsk elsk! Merker ikke at jeg har den på :)

Kjøpte meg en fra Bravado etter tips herfra. Elsk elsk elsk! Merker ikke at jeg har den på :)
Samme her <3 trodde det var litt overdrivelse av de som skrøt så, men da jeg fikk min <3 <3

Og så er det så kjekt at den sitter veldig fint på nå, men ser at jeg både kan vokse uten at den blir for liten, og kan nok også brukes når brystene blir mindre også :)

Samme her <3 trodde det var litt overdrivelse av de som skrøt så, men da jeg fikk min <3 <3

Og så er det så kjekt at den sitter veldig fint på nå, men ser at jeg både kan vokse uten at den blir for liten, og kan nok også brukes når brystene blir mindre også :)
Glad jeg fikk tak i den ja :) Verdt å bruke penger på! Spent å se hvordan den vokser med boobsa når de blir sprekkferdige da. Hehe :)

Prøvde på meg en bravado seamless og den vr så deilig. Kjøper et par slike over jul tenker jeg

Google på bravado.. Sjekk en slik side som tilbyr oversikt over pris fra forskjellige butikker.. Så ser du hvor det er billigst.
Kjøpte min fra ammebutikken.. Men er mange flere som selg..

Eg bestilte ein bravado bh på ammebutikken idag. Blir spennande og prøve den. Sålangt har eg kun kjøpt ubehagelige bh'er dessverre :-(

Eg bestilte ein bravado bh på ammebutikken idag. Blir spennande og prøve den. Sålangt har eg kun kjøpt ubehagelige bh'er dessverre :-(
Samme her med ubehagelige ammebh- helt til jeg fikk min bravado <3 nå er det krise når den er til vask og jeg må ha en ubehagelig bh i et døgn :(

Jeg husker fra sist at de fleste sa at man burde unngå amme bh med bøyler. Når jeg bruker de uten føler jeg meg ikke særlig sexy eller at jeg får noe dom helst støtte.

Hva er deres erfaringer rundt dette? Skjønner at de uten kan være greie i starten, men nå snakker jeg sånn etterhbert når de begynner å bli noen uker gamle :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her med ubehagelige ammebh- helt til jeg fikk min bravado <3 nå er det krise når den er til vask og jeg må ha en ubehagelig bh i et døgn :(

Ahh, enig!! Fekk min i posten i dag, den fortjener virkelig all skryt den har fått/ får. Veldig behagelig og god! Eg må ha flere ;-)
Og litt snikskryt til ammebutikken for rask levering! Heilt tipp topp :-)

Kjøpte to nye på Change i dag. En blå med blonder og en litt i rosa toning. Meget fine:)

Synes det er vanskelig med str jeg, velger dere den str dere bruker nå? Str blir jo annerledes når man ammer så kjedelig om de ikke passer da. Eller har dere med barn fra før brukt samme str når dere har ammet?

Synes det er vanskelig med str jeg, velger dere den str dere bruker nå? Str blir jo annerledes når man ammer så kjedelig om de ikke passer da. Eller har dere med barn fra før brukt samme str når dere har ammet?
Jeg har kjøpt ut fra str jeg er nå, den fra bravado skal strekke seg med puppene etter som de vokser. Men har kun kjøpt 1 stk. Avventer med en til til jeg har født og komt i gang med amming. Aner jo ikke hvordan de vil bli.. :P Men den jeg har kjøpt er helt fantastisk behagelig å gå med :) :) De jeg har fra før utgår nå hvertfall :D

Jeg har kjøpt bravado. Var så fornøyd at jeg bestilte to til... Utrolig komfortable!

Om du kjøper bravado sin, så er det lettere ang str. De går på S M L osv.. Jeg kjøpte- etter godt tips innpå her, en mindre str enn jeg hadde tenkt. Kjøpte M og er ... 75 D ca.. Var skeptisk da jeg åpnet pakken,- men den er perfekt!! Og ser at jeg kan vokse i den med tanke på mellespreng i begynnelsen- den er så tøyelig , samtidig som den holder godt <3

Back
Topp