Deres beste amme bh!

S-mamma

Gift med forumet
Hvilken er det?

Jeg håper å finne den snart... Det er iallefall ikke den fra Lindex som skjærer seg inn i skuldrene og ikke holder noe som helst på plass, eller den fra bravado! som spiser seg inn i puppen når den er en tanke for liten.

Husker ikke :( så følger med på denne

Hvilken er det?

Fikk beskjed av storesøster å investere i ordentlige ammeBHer fra typ Change, og ikke kaste bort penger på de fra HM.. Nå har jeg gigapupper allerede da, og regner med at det er noen størrelser igjen til jeg er der jeg kommer til å være. Mulig Change er eneste vslget også. Men de er jo ganske dyre, så det blir vel kanskje en hvit og en sort bare?

Følger denne i håp om tips ;)

Jeg kjøpte noen på babyshop, de rimeligste tror jeg, og likte dem godt. Tror jeg må kjøpe ny nå til nr tre for de er litt slappe nå. Kjøpte først en fra Lindex, men det var befrielse å kaste den for den gjorde at puppene stakk.

Jeg kunne ikke fordra noen av de typene jeg brukte sist, så endte opp med heller å bruke litt fleksible sportsbh'er. Disse løftet jeg i stedet for å løfte puppen over, om dere skjønner.
Har ikke store pupper b-c cup, så det funket best for meg.
Kjenner jeg gruer meg litt til sprekkeferdige, sprengfulle ammebryst rett etter fødselen igjen. Husker at melkespruten sto med en gang puppene kom i "friluft" og at å dusje var en festlig opplevelse med brystmelk over hele badegulvet hver gang.
Ja, ja, pupper er gøy! Ganske fasinerende at vi kan mate ungene våre med de innretningene der.

Til de to første brukte jeg Anita amme bh:) Kjempegode!! Kjøpte på babycomfort her men tror di har dem på nett også:)

Jeg kunne ikke fordra noen av de typene jeg brukte sist, så endte opp med heller å bruke litt fleksible sportsbh'er. Disse løftet jeg i stedet for å løfte puppen over, om dere skjønner.
Har ikke store pupper b-c cup, så det funket best for meg.
Kjenner jeg gruer meg litt til sprekkeferdige, sprengfulle ammebryst rett etter fødselen igjen. Husker at melkespruten sto med en gang puppene kom i "friluft" og at å dusje var en festlig opplevelse med brystmelk over hele badegulvet hver gang.
Ja, ja, pupper er gøy! Ganske fasinerende at vi kan mate ungene våre med de innretningene der.

hihi :p:D:cool05

Jeg har fra change og Reimers, likte de veldig godt sist gang jeg ammet ☺️ skal innom change å kjøpe flere. De bh'ene de har, ser ikke ut som "typisk" amme bh, er ganske fine

Har et par fra H&M - angrer på kjøpet! Selv om cup en er stor nok, faller puppene ut når jeg f.eks ligger på gulvet. Og de er skviset sammen! Og vind søm på siden :(

Skal på apoteket og kjøpe bravado i morgen.. Mange skryt jo av de, men vet ikke hvordan de er til meg da ..

Og så skal jeg investere i en aklima ammebh i ull... Har mye aklima klær, så må nesten prøve bH også :)

Jeg har fra change og Reimers, likte de veldig godt sist gang jeg ammet ☺️ skal innom change å kjøpe flere. De bh'ene de har, ser ikke ut som "typisk" amme bh, er ganske fine
Må dra å se :) Men syns d er vanskelig å kjøpe nå, vet jo ikke hvor stor de blir :P

HM sin var ikke no god.. bred søm på siden som brettet seg og var vond..

Back
Topp