Frk.Chicka
Forumet er livet
Nesten slik, bare enda litt kortere...[8D][8D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

men han der hadde klart en baby råtte, men noen liker bedre mus[8D]ORIGINAL: L.a
PM har liten tiss!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Prinsessa
Haha Xen min har han nå, for han lovet å stelle godt med han, han var nemmelig redd for Balli han skjønner du haha...
Snoken har vi, men ho har faen meg rømt. har hatt henne i 5 år. endten kommer hun fram eller så er a dævv. huff litt trist for nå er det veldig tomt her.
solgte en valp på onsdag ved navnet Zara by the way[8D]
så må få meg noe annet søtt litte dyr, kanskje på str med en penis?
*fnis* huff nei nå er jeg overtrøtt med dårlig humor ass.
hva slags dyr skal jeg ha? vil ikke ha edderkopp, det har vi i krokene våre. typen er faktisk litt småli redd for benløse dyr[8D]
ORIGINAL: CHICKA©
Ikke hatt edderkopp, men har hatt kvelerslange[8D][8D][8D]

ORIGINAL: CHICKA©
ORIGINAL: *Prinsessa
Haha Xen min har han nå, for han lovet å stelle godt med han, han var nemmelig redd for Balli han skjønner du haha...
Snoken har vi, men ho har faen meg rømt. har hatt henne i 5 år. endten kommer hun fram eller så er a dævv. huff litt trist for nå er det veldig tomt her.
solgte en valp på onsdag ved navnet Zara by the way[8D]
så må få meg noe annet søtt litte dyr, kanskje på str med en penis?
*fnis* huff nei nå er jeg overtrøtt med dårlig humor ass.
hva slags dyr skal jeg ha? vil ikke ha edderkopp, det har vi i krokene våre. typen er faktisk litt småli redd for benløse dyr[8D]
Uff da, er tomt hos dere nå da...
Her er det bare akvarium nå...Som jeg gjør mitt bestte for å bli kvitt.
Mathea maser om kaniner og kaniner.. og hun har en bestemor som sender meg henne kaniner hjem etter besøk der. Ble egentlig ganske glad da den forrige døde av alderdom og vil helst ikke ha flere kaniner[&:]
Bikkje skal vi ha igjen, men ved en senere anledning. Nå har vi nok med 3 unger.
Så får nok klare med med de 8bente små over hele huset i tillegg til en haug med akvariefisk jeg helst skulle skylt i do[8D][:'(][:'(]