Dere tøffe jenter

gud så liten penis men han der hadde klart en baby råtte, men noen liker bedre mus[8D]

snille slanger da. Balli han har faktisk et mønster som ligner Skrik, ser nesten ut som en hode skalle.

Har du han ennå?

Ååå, vil ha igjen men da får jeg nok aldri mer se mammaen min.
Hun kom ikke en eneste gang på besøk det halvåret jeg hadde han før kompisen min plutselig skulle ha han tilbake.
Og to dager etter han fikk han tilbake hadde han klart og rømme og døde av lungebetennelse sa han[:(][:(][:(]
eller ihvertfall kulde...

Haha Xen min har han nå, for han lovet å stelle godt med han, han var nemmelig redd for Balli han skjønner du haha...

Snoken har vi, men ho har faen meg rømt. har hatt henne i 5 år. endten kommer hun fram eller så er a dævv. huff litt trist for nå er det veldig tomt her.

solgte en valp på onsdag ved navnet Zara by the way[8D]

så må få meg noe annet søtt litte dyr, kanskje på str med en penis?

*fnis* huff nei nå er jeg overtrøtt med dårlig humor ass.

hva slags dyr skal jeg ha? vil ikke ha edderkopp, det har vi i krokene våre. typen er faktisk litt småli redd for benløse dyr[8D]

ORIGINAL: *Prinsessa

Haha Xen min har han nå, for han lovet å stelle godt med han, han var nemmelig redd for Balli han skjønner du haha...

Snoken har vi, men ho har faen meg rømt. har hatt henne i 5 år. endten kommer hun fram eller så er a dævv. huff litt trist for nå er det veldig tomt her.

hva slags dyr skal jeg ha? vil ikke ha edderkopp, det har vi i krokene våre. typen er faktisk litt småli redd for benløse dyr[8D]

Uff da, er tomt hos dere nå da...
Her er det bare akvarium nå...Som jeg gjør mitt bestte for å bli kvitt.
Mathea maser om kaniner og kaniner.. og hun har en bestemor som sender meg henne kaniner hjem etter besøk der. Ble egentlig ganske glad da den forrige døde av alderdom og vil helst ikke ha flere kaniner[&:]
Bikkje skal vi ha igjen, men ved en senere anledning. Nå har vi nok med 3 unger.
Så får nok klare med med de 8bente små over hele huset i tillegg til en haug med akvariefisk jeg helst skulle skylt i do[8D][:'(][:'(]

Jeg har hatt kornsnok [:D] Dvs, egentlig en x sine da, men bodde jo med de [8D]
Den ene var kjemekul, den andre litt skummel for den var albino og litt agressiv [&:]

Fy faen så ekkelt!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: CHICKA©

Ikke hatt edderkopp, men har hatt kvelerslange[8D][8D][8D]

du er gaaaaaaaaaaaaaaal

ORIGINAL: CHICKA©

ORIGINAL: *Prinsessa

Uff da, er tomt hos dere nå da...
Her er det bare akvarium nå...Som jeg gjør mitt bestte for å bli kvitt.
Mathea maser om kaniner og kaniner.. og hun har en bestemor som sender meg henne kaniner hjem etter besøk der. Ble egentlig ganske glad da den forrige døde av alderdom og vil helst ikke ha flere kaniner[&:]
Bikkje skal vi ha igjen, men ved en senere anledning. Nå har vi nok med 3 unger.
Så får nok klare med med de 8bente små over hele huset i tillegg til en haug med akvariefisk jeg helst skulle skylt i do[8D][:'(][:'(]

jeg tømte 250 litern og solgte fisken fordi jeg skulle ha øgla oppi der, men han ble dårlig før jeg kom så langt å måtte avlive han[:(]
så det ble veeeldig tomt her.

Kanin orker jeg ikke. Linne afår velge hva hun vil men ikke hamster og kanin.
også har vi mer eller mindre hatt 5 bikkjer det siste året med kull osv. så nå gikk siste valpen+ at vi har ei på för så nå har vi to bikkjer og en unge. litt godt også, men over nytt år vil jeg fylle 250 litern med noe.+ at vi har jo et enormt ekorn bur vi laga som også står tomt.

litt lyst på fugl også, men de driter og holder aldri kjeft.[8D]

Back
Topp