Dere sykemeldte

Blir å ha tv på FEM.. :P bare søppel, men fengende... Streamer en del serier på nett. Geordi shore, snooki og jwow. The originals, og maaaaange fler... til og med en del av The real houswifes of! :P haha

Jeg er ikke sykmeldt, men hjemmeværende.
Ser på serier, strikker, rydder litt og daffer rundt.
Burde egentlig ha rydda ut flyttelasset i kjelleren, men driter i det enn så lenge :-D

Hvorfor er dere sykemeldte, damer? Mener ikke å være frekk, er bare nysgjerrig :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvorfor er dere sykemeldte, damer? Mener ikke å være frekk, er bare nysgjerrig :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er sykemeldt pga forhøyet stress nivå i kroppen, aurora migrene, andrenalin migrene, vanlig hodepine som varer i dagesvis, magebetennelse som kommer og går som den vil, utrolig dårlig søvn, konstant på randen til influensa, et dårlig miljø på jobb og pga at jeg er generelt ganske sliten...

Å være gravid er ingen sykdom i seg selv, men jeg har vært litt uheldig og fått mine tidligere plager forsterket og forverret :-(

Dette ser jeg/vi på :-)
Noe ser jeg alene mens noe ser jeg og sambo sammen.
Ikke alt går samtidig og ikke alt er like høyt prioritert, så det er ikke slik at vi ser alt dette iløpet av en uke :-)

Vikings
Under the dome
Stalker
The big bang theory
Cougar town
Criminal minds
The vampire diaries
The originals
Bones
Beauty and the beast
Grey's anatomy
Continuum
Hemlock grove
Grimm
Homeland
Arrow
Brooklyn nine-nine
Game of thrones
Hannibal
Once upon a time
Revenge
Pretty little liars
Orange is the new black
Orphan black
Rizzoli and Isles
Silicon valley
Supernatural
Teen wolf
The fall
Tha following
The knick
The mentalist
The walking dead
True detective

Jeg er 40% sykmeldt (har vært det i to uker) pga kvalme og oppkast, og det er lite forenelig med min jobb. Har to fridager i uken, og syns de flyr avgårde. Sover noen timer etter å ha sendt barna og gubben ut døra om morgenen. Ellers husarbeid, strikking av babyteppe, litt baking nå rett før jul, litt lett trening og mye avslapping mellom slagene.

Hjemme med minste. Barnehage fra nyåret.
Får gjort lite grunnet svimmelheten nå.

Sykmelding skyldes flere ting, men det er ikke helt "trygt" å gå gravid på jobb heller.

Back
Topp