Dere sykemeldte

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hva fyller dere dagene med?

Jeg har kommet skikkelig på serie-kjøret, men nå kommer det ikke flere episoder eller sesonger før neste år. :P Noen anbefalinger?

Disse er seriene jeg følger/fulgte med på:

Game of Thrones
The Walking Dead
Black Sails
Penny Dreadful
Falling Skies
The Borgias
Grimm
True Blood
True Detective

Jeg har kommet skikkelig på serie-kjøret, men nå kommer det ikke flere episoder eller sesonger før neste år. :P Noen anbefalinger?

Game of Thrones
The Walking Dead
Black Sails
Penny Dreadful
Falling Skies
The Borgias
Grimm
True Blood
True Detective

Bare 50% sykemeldt.. fyller dagene jeg er hjemme med soving, tv, litt baking, småturer ut i friskluft med bikkja, øvelser fra fysio... lager middag til mannen kommer hjem..

Kom igang med treningen sist uke, så prøver å trene hver dag. Så blir iallefall litt tid brukt opp. Men hadde nok vært lettere å fylle dagene om jeg bodde et sted der jeg kjente noen. Liker ikke gå på shopping så jeg renner ikke ned sentrene i Oslo for å si det sånn. Siden jeg er sykemld pga tidligere mange SA og EXU så kan jeg ikke stresse så mye heller. Men kveldene går ofte med til tvtitting:)

Game of Thrones
The Walking Dead
Black Sails
Penny Dreadful
Falling Skies
The Borgias
Grimm
True Blood
True Detective
Jeg ser på gossipgirl når jeg kommer hjem, også spiser jeg lunsj også sover jeg :P så kommer mannen hjem og da lager vi middag

Jeg er 100% sykemeldt, og nå for tiden fyller jeg dagene med julegavelaging, kokkelerer på kjøkkenet til bena ikke klarer mer, håndarbeid og litt tv titting i sofaen :-)

Sniker fra februar :)
Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Homeland, Orange is the New Black.. Noen tips ;)

Ville definitivt sjekket ut Bones.. Det ligger 8 sesonger på netflix av den - VELDIG BRA!! Driver å ser den nå!
Ellers andre serier som jeg synst er veldig gode er:
- The big bang theory
- Modern family
- American horror story
Det var de jeg kom på sånn i farta :P

Jeg strikker baby teppe (siden det er relativt enkelt og ikke har jeg noe særlig med strikkekunnskaper :p) lager ferdig baby boka til storebror, surrer rundt, vasker klær, sorterer baby tøy, leser, ser på netflix, prøver å gå noen turer, tar litt hjemme yoga- ja dagene går og rekker ikke kjede meg! Storebror kommer jo hjem fra bhg i 16 tiden og da er all fokus på han :)

Dexter :D

Hvorfor er dere sykemeldte, damer? Mener ikke å være frekk, er bare nysgjerrig :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvorfor er dere sykemeldte, damer? Mener ikke å være frekk, er bare nysgjerrig :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er 50% sykemeldt pga flere ting egentlig.. kvalme og oppkast/lite energi og bekkenløsning..

Jeg sover mest parten av formiddagen. Rydder og gjør husarbeid.

Forslag til serier:
Drop dead diva
Devious maids
Sisters and brothers
One treer hill
Gossip girl

Jeg er sykmeldt 100% (får svangerskapspenger), pga tvillingsvangerskap. Har hatt endel kynnere.

Dagene går til soving, tv, husarbeid, håndarbeid, henter lillegutt ca 15 i bhg. Synes dagene går fort jeg. Får nesten dårlig samvittighet over at jeg ikke har gjort mer når dagen har godt. Men nå er det viktigste å ruge, så gutta blir i magen så lenge som mulig. :-)

Haha, det ble Gossip Girl igår. :P Har sett fram til sesong tre, så kunne like godt fortsette. Jeg kan ikke fordra enkelte i serien, men helt ok underholdning. ;)
Kom på at jeg har også sett endel prison break før og Orange is the new black, men må ta litt om gangen. ;)

Back
Topp