Dere syden damer!

Åååh.. Må ikke snakke om sol og varme! Drømmer meg helt bort..

Men Rhodos er en plass jeg gjerne reiser tilbake til! [:)] Veldig koselig med havnen og gamle-byen.. Og mange spisesteder!

Selv skal vi til Tobago til sommeren.. Det blir spennende! [:D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: *MissMe*

Har inntrykk av

Jeg?? næææhhhh [:-][8D]

Jo, du har et godt poeng der gitt..... [:)]

Jeg er ikke såå rutinert, men liker en time og to uten unger på kvelden[;)][8D] Deilig å ha de på eget rom slik at en ikke må snike seg rundt de eter leggetid..

alexandria beach... Platalias, Kreta har jeg jo sagt!! [:D]

Titter på sungwing resort nå - på Alcaudia Mallorca [:)] Synes sånt her er så vanskelig å velge jeg altså.... så er disse annleggene så store, sånt jeg aldri har likt... Men som man forandrer seg med barn [8D]

På disse resortene - da er det sånn at eks ved frokosten og sånt, i restaurantene er lagt opp til keke plasser for barn mens de voksne spiser og sånt??

Blir kanskje Afrika neste år rundt juletider, DET gleder jeg meg til OM det blir noe av ja [:D]

der var vi i 2009. kjempeflott! det er bare fint me store annlegg,med masse barnefamilier, alle bordene ser like jævlige ut når folk er ferdig og spise[;)] de har egne babyleiligheter...

anbefales!men ikke reis før juni

Kan anbefale Rimini i Italia [:D] 15km lang strand, mye å se, god mat, hyggelige mennesker, dans og leker for barn på strendene osv..
Kan ikke anbefale noen hoteller, da vi bor hos familien når vi er der.
Men min onkel driver en av strendene, så kan undersøke det [:)]

Google fiabilandia og italia in miniatura, det er noen steder som kan besøkes :)
Eller dra på marked i byen, eller på stranda er det også marked.
Ikke så langt til San Marino heller, veldig koselig oppi der :)

Ja beibibooms, flott der!! [:D] Men må si jeg falt litt for barnevenlighetene på disse sunwing resorts![8|][:)]

Tosmågull - vi tenker å reise utennom feriene, så enten tidlig juni eller seint august... Men ser også på Kypros nå, der er jo også været mere stabilt da... Om det var det du tenkte på?

Ja beibibooms, flott der!! [:D] Men må si jeg falt litt for barnevenlighetene på disse sunwing resorts![8|][:)]

Tosmågull - vi tenker å reise utennom feriene, så enten tidlig juni eller seint august... Men ser også på Kypros nå, der er jo også været mere stabilt da... Om det var det du tenkte på?

alexandria er eit rent familie hotell... barnehotell... som har familie rom, m separate soverom....

vi har reist tidlig i juni begge gangene,kjempefint begge plassene ( både alcudia og kypros) men malllorca er hakket kjøligere, man må kanskje kle seg litt på kvelden+ vannet i bassenget var i kaldeste laget synes jeg. Jeg elsker kypros da, vært der 3 ganger, to ganger i juni ( en gang i slutten av juni og en gang i starten ) + en gang i september.. alle gangene jeg har vært der har det vært 30 grader ( opp mot 33 i slutten av juni og sept) jeg liker høsten best der,da er det såå varmt og deilig i havet[:D]

ORIGINAL: tosmågull*

vi har reist tidlig i juni begge gangene,kjempefint begge plassene ( både alcudia og kypros) men malllorca er hakket kjøligere, man må kanskje kle seg litt på kvelden+ vannet i bassenget var i kaldeste laget synes jeg. Jeg elsker kypros da, vært der 3 ganger, to ganger i juni ( en gang i slutten av juni og en gang i starten ) + en gang i september.. alle gangene jeg har vært der har det vært 30 grader ( opp mot 33 i slutten av juni og sept) jeg liker høsten best der,da er det såå varmt og deilig i havet[:D]

Jeg reiser gjerne i august jeg altså, jeg var og en gang på kypros i august og eeeelsker varmen! Men tenker bare på barna jeg da [:)]... Skolen starter i august, men er ikke møteplikt, så kan fint reise etter ferien er over... hmmm... Men tror nå det blir kypros - med tanke på det fine været [:D]

ORIGINAL: tosmågull*

Jeg reiser gjerne i august jeg altså, jeg var og en gang på kypros i august og eeeelsker varmen! Men tenker bare på barna jeg da [:)]... Skolen starter i august, men er ikke møteplikt, så kan fint reise etter ferien er over... hmmm... Men tror nå det blir kypros - med tanke på det fine været [:D]

Ja sant, jeg vet ikke om jeg ville reist i august med baby, det blir jo veeeldig varmt der noen ganger ... September er perfekt! 30 gr i lufta og 27 i vannet [;)]

Back
Topp