Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
ORIGINAL: *MissMe*
Har inntrykk av
Jeg?? næææhhhh [:-][8D]
Jo, du har et godt poeng der gitt..... [:)]
Titter på sungwing resort nå - på Alcaudia Mallorca [:)] Synes sånt her er så vanskelig å velge jeg altså.... så er disse annleggene så store, sånt jeg aldri har likt... Men som man forandrer seg med barn [8D]
På disse resortene - da er det sånn at eks ved frokosten og sånt, i restaurantene er lagt opp til keke plasser for barn mens de voksne spiser og sånt??
Blir kanskje Afrika neste år rundt juletider, DET gleder jeg meg til OM det blir noe av ja [:D]
Ja beibibooms, flott der!! [:D] Men må si jeg falt litt for barnevenlighetene på disse sunwing resorts![8|][:)]
Tosmågull - vi tenker å reise utennom feriene, så enten tidlig juni eller seint august... Men ser også på Kypros nå, der er jo også været mere stabilt da... Om det var det du tenkte på?
Ja beibibooms, flott der!! [:D] Men må si jeg falt litt for barnevenlighetene på disse sunwing resorts![8|][:)]
Tosmågull - vi tenker å reise utennom feriene, så enten tidlig juni eller seint august... Men ser også på Kypros nå, der er jo også været mere stabilt da... Om det var det du tenkte på?
ORIGINAL: tosmågull*
vi har reist tidlig i juni begge gangene,kjempefint begge plassene ( både alcudia og kypros) men malllorca er hakket kjøligere, man må kanskje kle seg litt på kvelden+ vannet i bassenget var i kaldeste laget synes jeg. Jeg elsker kypros da, vært der 3 ganger, to ganger i juni ( en gang i slutten av juni og en gang i starten ) + en gang i september.. alle gangene jeg har vært der har det vært 30 grader ( opp mot 33 i slutten av juni og sept) jeg liker høsten best der,da er det såå varmt og deilig i havet[:D]
ORIGINAL: tosmågull*
vi har reist tidlig i juni begge gangene,kjempefint begge plassene ( både alcudia og kypros) men malllorca er hakket kjøligere, man må kanskje kle seg litt på kvelden+ vannet i bassenget var i kaldeste laget synes jeg. Jeg elsker kypros da, vært der 3 ganger, to ganger i juni ( en gang i slutten av juni og en gang i starten ) + en gang i september.. alle gangene jeg har vært der har det vært 30 grader ( opp mot 33 i slutten av juni og sept) jeg liker høsten best der,da er det såå varmt og deilig i havet[:D]
Jeg reiser gjerne i august jeg altså, jeg var og en gang på kypros i august og eeeelsker varmen! Men tenker bare på barna jeg da [:)]... Skolen starter i august, men er ikke møteplikt, så kan fint reise etter ferien er over... hmmm... Men tror nå det blir kypros - med tanke på det fine været [:D]