Har kun lært meg å strikke sokker
er så mye fint
håper svigermor strikker masse , da jeg vet hun er kjempe flink 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempefint! Må kjøpe det heftet jeg ogBle inspirert, og har vært på leting etter oppskrifter som kunne gi meg en indikasjon på hvor mye garn som må til for vognposen jeg ønsker meg. Blir eget "design", så usikker på alt
Nå har jeg funnet ut at babyull lanett blir perfekt og har stort fargeutvalgDa kom jeg også over dette nydelig settet som jeg skal ønske meg hos mamma
Falt fullstendig for fargene, syns det passer til både gutt og jente
Vis vedlegget 203659 Vis vedlegget 203660
syns forresten lyseblå er utrolig søtt på jente 
Er det noen som har planer om å strikke vognpose? Har så lyst på risa-rosa vognpose, men de koster jo skjortaså tenkte at jeg kanskje kunne prøve å strikke en selv ..
Er det noen som har planer om å strikke vognpose? Har så lyst på risa-rosa vognpose, men de koster jo skjortaså tenkte at jeg kanskje kunne prøve å strikke en selv ..
Jeg strikker ikke selv, men skal be mamma om å strikke vognpose til ossOoh, det hørtes snaasent ut! Skulle gjerne ha gjort det jeg også, hadde jeg vært garvet nok. Har du funnet oppskrift?
Jeg strikker ikke selv, men skal be mamma om å strikke vognpose til ossGleder meg så til å fortelle om babyen så hun kan begynne med posen
Risarosa posene er helt nydelige og jeg hadde veldig lyst på en slik. Men så har jeg fått for meg at jeg vil ha noe enda mer unikt, så skal ha med flerfarget mønster
Har ikke funnet noen oppskrifter, men tenkte å ta utganspunkt i et pledd. Så når jeg kan dele ideen med mamma, så får vi nok laget en oppskrift![]()
Ja det skal jeg, jeg håper det blir like bra som det er i hodet mitt nåSmart! Del gjerne ferdigproduktet her, så vi får seeee!![]()

Har ikke funnet oppskrift, så tenker jeg må vente til jeg har kjøpt bag til vogna, så får jeg tatt mål. Også er det jo bare fletter, så jeg tror jeg klarer å mixe det til, men kan hende jeg overvurderer meg selv nåOoh, det hørtes snaasent ut! Skulle gjerne ha gjort det jeg også, hadde jeg vært garvet nok. Har du funnet oppskrift?

Wow, det høres skikkelig kreativt ut! Håper dere får det som dere vil og at du deler bilde av ferdig resultat herJeg strikker ikke selv, men skal be mamma om å strikke vognpose til ossGleder meg så til å fortelle om babyen så hun kan begynne med posen
Risarosa posene er helt nydelige og jeg hadde veldig lyst på en slik. Men så har jeg fått for meg at jeg vil ha noe enda mer unikt, så skal ha med flerfarget mønster
Har ikke funnet noen oppskrifter, men tenkte å ta utganspunkt i et pledd. Så når jeg kan dele ideen med mamma, så får vi nok laget en oppskrift![]()
Utrolig fine! Men blir helt svimmel når jeg leser oppskrifter, må ha oversettelse av en strikkekyndig