Dere strikkere!

Har kun lært meg å strikke sokker :) er så mye fint :) håper svigermor strikker masse , da jeg vet hun er kjempe flink :)

Klarte ikke å dy meg, disse er så enkle og raske, så jeg strikket dem bare i hui og hast. Er ingen andre som kan strikke til babyen, så må nok lage alt selv i tilfelle - greit som en start. Redd det kommer til å ende opp i mange UFO´er... :P

IMG_1722.JPG

Øver meg på fletter nå så satser på noe stort ;)

Ble inspirert, og har vært på leting etter oppskrifter som kunne gi meg en indikasjon på hvor mye garn som må til for vognposen jeg ønsker meg. Blir eget "design", så usikker på alt :p
Nå har jeg funnet ut at babyull lanett blir perfekt og har stort fargeutvalg :) Da kom jeg også over dette nydelig settet som jeg skal ønske meg hos mamma :D Falt fullstendig for fargene, syns det passer til både gutt og jente :happy:

Vis vedlegget 203659 Vis vedlegget 203660
Det er kjempefint! Må kjøpe det heftet jeg og xsmile9 syns forresten lyseblå er utrolig søtt på jente :dummy1:

Er det noen som har planer om å strikke vognpose? Har så lyst på risa-rosa vognpose, men de koster jo skjorta :confused: så tenkte at jeg kanskje kunne prøve å strikke en selv ..

Er det noen som har planer om å strikke vognpose? Har så lyst på risa-rosa vognpose, men de koster jo skjorta :confused: så tenkte at jeg kanskje kunne prøve å strikke en selv ..

Ooh, det hørtes snaasent ut! Skulle gjerne ha gjort det jeg også, hadde jeg vært garvet nok. Har du funnet oppskrift?

Ooh, det hørtes snaasent ut! Skulle gjerne ha gjort det jeg også, hadde jeg vært garvet nok. Har du funnet oppskrift?
Jeg strikker ikke selv, men skal be mamma om å strikke vognpose til oss :) Gleder meg så til å fortelle om babyen så hun kan begynne med posen :p
Risarosa posene er helt nydelige og jeg hadde veldig lyst på en slik. Men så har jeg fått for meg at jeg vil ha noe enda mer unikt, så skal ha med flerfarget mønster :)
Har ikke funnet noen oppskrifter, men tenkte å ta utganspunkt i et pledd. Så når jeg kan dele ideen med mamma, så får vi nok laget en oppskrift :)

Jeg strikker ikke selv, men skal be mamma om å strikke vognpose til oss :) Gleder meg så til å fortelle om babyen så hun kan begynne med posen :p
Risarosa posene er helt nydelige og jeg hadde veldig lyst på en slik. Men så har jeg fått for meg at jeg vil ha noe enda mer unikt, så skal ha med flerfarget mønster :)
Har ikke funnet noen oppskrifter, men tenkte å ta utganspunkt i et pledd. Så når jeg kan dele ideen med mamma, så får vi nok laget en oppskrift :)

Smart! Del gjerne ferdigproduktet her, så vi får seeee! :D

Har ikke funnet oppskrift, så tenker jeg må vente til jeg har kjøpt bag til vogna, så får jeg tatt mål. Også er det jo bare fletter, så jeg tror jeg klarer å mixe det til, men kan hende jeg overvurderer meg selv nå :joyful:

Wow, det høres skikkelig kreativt ut! Håper dere får det som dere vil og at du deler bilde av ferdig resultat her :D

Back
Topp