Dere som vurdere/ikke vurdere å leie ut til alenemødre

Vel, sånn foregår det ikke her.

Hvorfor vet jeg ikke, men jeg ser ingen logisk forklaring på at de ikke kan benyttet seg av låsesmed, gå inn, registrere inventar og plombere boligen slik de har hjemmel til.

Saksøkte har mange sjanser på seg, og blir varslet om tid og sted. Forretningen skal gjennomføres og man har begrenset tid på seg.

Finnes jo, som i alt annet her i livet, uforutsette hendelser, men man må ikke gjennom ild og vann for å kaste ut noen om alt forarbeidet er riktig.

Her postforkynnes det om ingen er hjemme, sam ved oppslag, ingen signaturer nødvendig såvidt jeg vet.

Synd det skal være lokale forskjeller.

Selv om jeg jobber med det jeg gjør, er leiligheten leid ut via megler...

Lettest for meg, og leien blir forskuttert om ikke leietaker betaler. Og ikke minst, de kjører utkastelsesprosessen... Slipper å gjøre det på fritiden i tillegg til jobb om leia ikke blir betalt.

Om hun hadde vært kredittverdig hadde jeg gjort [:)]

Men leiligheten vi leier ut er igjen dyr og lite sannsynlig at alenemor vil ut med 10.500,- i mnd for 51 kvm.

Jupp.
Men var ikke jeg som skulle leie ut i går altså, men jeg var så sikker på at man kan kaste ut "Gud og hvermann", så jeg klarte ikke la saken ligge etter å ha hørt med juristen.

Back
Topp