Dere som venter nr 3

NoClue

Forelsket i forumet
Merker dere att magen allerede har begynt å vokse? Når jeg ligger på rygg kjenner jeg godt magen! Og jeg har allerede fått stor mage..:-/ får litt panikk jeg, jeg skulle ikke bli så veldig stor denne gangen!!

Jeg har ikke fått mage enda, er 9+5. Er 6 år siden jeg var gravid sist.
Tror du får større mage når fødslene er tette.

Ja:) min tredje, men 5 svangerskap

Min tredje og femte svangerskap også. På 7 år. Er 10 uker i dag. Ville jo få en liten og søt mage, men alt peker mot det motsatte :-P

Jeg fikk mage allerede uke 5-6. Det var vel at den var oppblåst først, men den har blitt værende sånn. Så føler heldigvis at den har tatt litt pause, hadde vært umulig å skjule det ellers. Strever allerede med å skjule den :)

Ikke sjans til å få på vanlige bukser lenger ( med strech!), og har ikke gått opp mer enn to kilo, så noe har skjedd. Men har mye mage fra før så tar lang tid her før den ser gravid ut, sånn hard og fin. Så usikker egentlig..

Kjenner godt livmora ja, men på magen i seg selv ser man ikke stort annet enn polstringa som er fra før... ;)

Nr tre på 5 år. Her er det ikke antydning enda nei og vanlige trange jeans fungerer fortsatt. 9 uker.

Jeg måtte over til mammabukser da jeg fikk vondt av å ha på vanlige bukser, spesielt på kvelden. Kjente att det var ikke så godt å ha mine egne bukser lenger. Har gått opp 2 kg på bare ett par dager...

Merker bare som nevnt over at det blir ubehagelig med mine bukser utover dagen, å må da åpne knappen eller ta på meg tights/joggebukse ;) og nå ser jeg bare oppblåst å feit ut ^_^ gleder meg til magen kommer for fullt :))

Favorittbuksa mi ha liggi på vask godt over ei uke. <Den går til over navlen. I går tok jeg den på igjen. Vanligvis føler jeg meg fin i den! i går så jeg liksom "gravid" ut i den og det var ubehagelig å ha den på. Pleier å være stikk motsatt! Nå har jeg fortsatt ikke fått bekreftet ordentlig at det er liv inni der, MEN favorittbuksa mi lyver ikke vel:P hehe...
Kjenner ikke livmora når jeg ligger enda, Er bare 7+1.
Fikk ganske fort mage med nr 2.... i alle fall 10-12 uker på vei syntes den godt. Førstemann kom den senere.

Jeg har og fått godt med mage. Både jeg og mannen kjente livmorkanten i går også. Og den var bare 6-7cm under navlen!

Jeg har også stor mage nå. I de andre svangerskapene har ikke magen komt før uke 18. Men nå har folk begynt å spørre om jeg er gravid. Så viser godt:) er 4 år siden jeg var gravid sist. Godt å høre at andre også har fått mage tidlig:)

Hei er jeg ganske oppblåst hele tiden. ekstra mye på kvelden da. Dette er mitt 4 svangerskap (1 1/2 år siden siste). Føler livmoren kommer snikende over snart :)
Det skal bli godt å få skikkelig babymage, og ikke bare flesk og luft ;)

Jeg venter også nr tre, og tenker hver dag på å gjemme msgen litt. Har kun to bukser som passer, men må ha knappen åpen på begge... Men siden jeg mista i uke 11 i vår drøyer jeg med å kjøpe mammabukse. Vil være sikker på at det går bra først.

Back
Topp