Dere som venter nr 3... hvilken bil..?

Jente1983

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Har en på straks 6 og ei på snart 4.. er fryktelig spent på om vi får plass til 3 barneseter bak i passaten vår....? Noen som har testet? ☺

Har en på straks 6 og ei på snart 4.. er fryktelig spent på om vi får plass til 3 barneseter bak i passaten vår....? Noen som har testet? ☺

Vi hadde Passat tidligere og vi hadde ikke plass til 3 seter

Sniker fra mai her :) Vi har en hundayi personbil og trodde ikke vi skulle få plass til alle 3 barna i bilen eldste er nettopp blitt 7 mellomste er 4 de bruker beltestoler. Ved å sette babystolen i midten gikk det fint og ha 3 barn i baksetet, regner med at det skal gå når mini går opp en størrelse i bilstol siden han da sitter bakoverlent og det er sidene oppe på beltestolene som ofte er store og de vil ikke komme i veien for bilstolen :)

Ikke to framovervendte å et babysete engang..?
Har ikke prøvd med babysete i midten da, men med ett bakovervendt og en beltestol hadde vi ikke sjans til å få inn ei pute i midten engang

Jeg har en Ford Ka med 4 seter, haha !! Så jeg må kjøpe ny etterhvert! Usikker på hvordan bil men :P

Passaten blir byttet ut med caravelle, har hatt det før, men byttet i fjord til Passat, men siden en uventet nummer 3 meldte sin plass i familien må jeg ha stor bil igjen. Deilig å kjøre og gooooood plass:-)

Tror ikke vi får plass til 3 barn bake i min Toyota avensis, men skal prøve før jeg gir opp helt :p må vi ha ny bil blir det en Wv Touran 7 seter :)

Sniker får februar 16;) vi venter nr 3 og ender nok opp med en Ford S-max:)

Back
Topp